Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

så nu vet jag att det går att ta en ratt från en 84a och sätta in i en 87a... lite bilder ska ni få så klart dock ej några under bytet hade glömt kameran hemma...
Bild
gamla ratten...
Bild
nya ratten....
ska sätta in två mätare senare denna månad blir voltmätare och amperemätare i bilen blir en oljetrycks mätare ochså så snart jag har lust att fixa en sådan.dom kommer att hamna i nedre facket som man kan sätta in en radio i...
av svempus
så nu har man satt i två extramätare i bilen blev en voltmätare och en oljetrycksmätare nu ska in en vattentemperaturmätare i bilen med men de får vänta tills nästa månad. lite bilder ska ni få ochså...
Bild
blev vita mätare...
Bild
så ser det ut bakom mätarna på denna bild så har jag snyggat till kablarna. så det är bättre nu än innan....
Bild
här satte jag brytarna till de en styr belysningen i mätarna en är för att slå på mätarna och en är för att tända lampan som syns lägst in...
Bild
bytte till röd färg i belysningen till mätarna ska in en vattentemps mätare i det tomma hålet senare....kommer ej på var jag såg att någon hade tagit en gammal handskfack belysning för att få ljus i de facket men någon stans vad det.

nu kommer det nog inte att hända så mycket mer med bilen förens nästa månad. vinterdäcken ska på om nån vecka så dom får rulla lite innan snön kommer....nu vill jag har kommentarer på detta från er Volvo tokar :wink: ....
Bjoern skrev:Aha så du är medlem på extraljusforumet också :D För övrigt så ser jag fram emot en update på Saaben för den såg ju riktigt trevlig ut :)
ja det är jag. ja det kommer när jag har hunnit göra något med bilen inte så lätt att göra något nu när snön har kommit och man ej har ett garage att vara i...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Fått mina nya däck och fälgar mont[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Kan vara intressant att veta mätarställn[…]

Har fått felkod P2600 "Powertrain coola[…]

Andelen bilister som behöver dra ett skote[…]