Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Erst
Robertson skrev:Här är en första bild. Tagen i garaget. Färgerna kanske man ska ta med en nypa salt, men det ser väldigt bra ut på min skärm. :) http://imagebin.ca/img/Ime3KXf.jpg
Grattis! Snygg bil.

Du ser ut att parkera nära väggen till höger. Kommer du ut genom dörren där eller får du klättra genom bilen om du parkerar åt det hållet?
av Heddy
Mycket snygg färg kombination! Jag valde samma som "reklam-bilen" dvs. Vibbrant copper med skidplates runt om, och Beachwood/grey inredning.
av Robertson
Erst skrev:Du ser ut att parkera nära väggen till höger. Kommer du ut genom dörren där eller får du klättra genom bilen om du parkerar åt det hållet?
Jo, jag parkerar väldigt nära väggen så det finns gott om utrymme på höger sida (vill inte att grannen slår upp dörren mot min bil). Jag kan faktiskt öppna dörren precis mellan röret och betongpelaren och kommer ut utan några som helst problem. Fungerade klockrent med min förra bil också.

Tack för alla grattis! Kul att ni gillar färgerna jag valde.
av Lazy
Robertson skrev:Här är en första bild. Tagen i garaget. Färgerna kanske man ska ta med en nypa salt, men det ser väldigt bra ut på min skärm. :) http://imagebin.ca/img/Ime3KXf.jpg
Grattis Robertson, snygg bil, nu väntar jag på min V60.
av swedala
Robertson skrev:Tack för tipsen. Jag försökte vara noggrann när jag tittade på bilen och fann inga fel i alla fall. Ville bara säga att bilen går som andra redan har sagt, som en dröm! Är riktigt nöjd med lacken Savile Grå och läderklädseln Beechwood/Beige.

Vad vill ni se för typ av bilder? ;)
Ah missa detta inlägg om färgen som jag har frågat om tidigare :D

Jag har också beställt samma färg men istället med Beechwood mörkgrå interiör.

Skulle vara jäkligt schysst om du kunde ta en bild på bilen snett bakifrån ute i solen :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Ökad komfort med 17”

Däckdimensionen 245/55R18 är vad jag sku[…]

Då förstår jag. Det kan vara v&au[…]

Du kan vrida lite gran och dra samtidigt, misst&[…]

Vilket pill, då har du att göra. :-) […]