- ons 13 okt 2010, 09:23
Har en -92 som är riktigt fin i övrigt så jag känner att jag måste ta tag i detta, under ett par års tid så har det kommit och gått problemet, att det är svårt att stänga förardörren, stänger man den så slår den bara upp hela tiden, det går ibland om man meckar lite men oftast är det ett jäkla styr, sen kan det vara bra ett halvår men så är det dags igen, verkar bli sämre när det blir kallt, så håller det på fram och tillbaka och nu har jag fått order från regeringen där hemma att ta tag i detta :mrgreen:
Imorse fick jag liksom stänga bilen utifrån efter mycket meck sen gå in på passagerarsidan och ta den vägen in, smidigt haha.
Så min fråga är givetvis vad det kan vara, har fått tips om dörrlåset, tror det hette så, kollat på skroten och det finns för runt 800:- och det verkar inte vara så svårt att byta, vad tror ni, kan det vara så enkelt eller är det något annat jag ska kolla?
Är otroligt tacksam för hjälp.
//Monster
Imorse fick jag liksom stänga bilen utifrån efter mycket meck sen gå in på passagerarsidan och ta den vägen in, smidigt haha.
Så min fråga är givetvis vad det kan vara, har fått tips om dörrlåset, tror det hette så, kollat på skroten och det finns för runt 800:- och det verkar inte vara så svårt att byta, vad tror ni, kan det vara så enkelt eller är det något annat jag ska kolla?
Är otroligt tacksam för hjälp.
//Monster
- By Silverhanden