Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Dalmans skrev:jag gillar fan den låten, lyssnade på den senast idag när jag åkte från jobbet.

lätt hänt att högersulan blir jävligt tung till den låten bara :)

HA HA min går genom golvet till låten breaking the law :-O) :-)-) :-)-)
Ska du satsa på något vasst billjud eller vad hade du tänkt dig? :)
Tänkte mycket på modda egna lådor och sånt :)

Ser ju ut att dunka på rätt bra.. Tråkiga är väl att det låter ett litet skrammel av vibrerande plåt/plast detaljer inne men ännu mer utifrån :/ Ljudisolera vettja! :)

Irriterande som fan att veta att de låter skit på utsidan och bra på insidan när man ska impa på b-rudarna på stan :D

/stagesix
stagesix skrev:Ska du satsa på något vasst billjud eller vad hade du tänkt dig? :)
Tänkte mycket på modda egna lådor och sånt :)

Ser ju ut att dunka på rätt bra.. Tråkiga är väl att det låter ett litet skrammel av vibrerande plåt/plast detaljer inne men ännu mer utifrån :/ Ljudisolera vettja! :)

Irriterande som fan att veta att de låter skit på utsidan och bra på insidan när man ska impa på b-rudarna på stan :D

/stagesix
Jo jag har funderat på det men det blir dock till sommaren :-)-)

Dock så får du inte heller glömma att tumstocken låg kvar när jag filma i bilen så det gjorde det sämre :???: 8) :lol:
Senast redigerad av 1 Nightmare89, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 135

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]