Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Har dessvärre återigen skjutit upp besiktningstiden, från nu på fredag tills 1a november, har helt enkelt skitdåligt med pengar just nu så var tvungen, bilen är väl vad jag tror klar för besiktning visserligen med 300 är många pengar för en småbarnsförälder.

Fixade vänster positionsljus. drog matning från högersidan, får vara så tills vidare så den kan besiktas iallafall..

avgassystemet hänger dock långt ner av någon anledning, ska det inte vara några upphängningar förens första ljuddämparen?
bilen kan komma att säljas just nu, har fått ett erbjudande att köpa en 855 t5 som jag inte gärna missar, är ju i grunden en 850 människa så jag ska nog försöka komma överens med ett pris med Päpplet så han får fortsätta jaga blankt papper med denna.

eller någon annan som skulle kunna vara intresserad, priset som jag tänker mig ligger runt 5500-7000 beroende på vad vi kommer överens om och vad som ingår vid försäljning
missade erbjudandet om att köpa T5an. eller han ångrade sig och ville inte sälja. så jag besiktade 740in idag istället... Vart en ganska lång lista tvåor:

1. Lambdavärde, förhöjd tomgång, felaktigt
2. Körriktningsvisare, bak, båda sidor, fel färg
3. Positionslykta, bak vänster, ur funktion (osymmetrisk markering)
4. Ljuddämpare, bakre, fastsättn/upphängning bristfällig
5. HC-Halt tomgång, för hög
6. ABS-indikering, ur funktion
7. Batteri, Fastsättning bristfällig
8. Motor, Oljeläckage
9. CO-halt förhöjd tomgång, för hög
10. Stopplykta, vänster, ur funktion
11. Bränslesystem, vid tank, läckage
12. CO-halt tomgång, för hög

Miljökontrollvärden CO 3,1 (0,5) CO 2500 3,1 (0.3) HC 146 (100) Lambda 0,93 (0.96-1.04)
Bromsvärden VF: 2,3 HF: 2,5 VB: 1,9 HB: 2,0
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Hittar inget nytt. Någon som har o vill s&au[…]

köpa en Volvo S / V60

Ok, tack.

Någon som kört med 235/45-18 med et45[…]

Volvo 240 usa front