Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

cybermunk skrev:För det priset hade jag nog inte ens kollat om det funkar :=)
nej det skulle jag inte gjort, men det är ju lätt att vara efterklok :wink: men det tog ca 10 min från att jag såg annonsen tills den var borta :shock:
Nightmare89 skrev:Ha ha lite sent men jag har filmat mitt system nu xd :roll:
Så får se när det kommer upp med he he.
Va blir nästa grej här då?

sedärja :wink: 8) nästa grej blir nog att dra slutstegskablarna snyggare och skissa lite på någonting att sätta brevid baslådan :D

EDIT: imorgon ska jag åka och leta fälgar till vinterdäcken, tycker dom jag har är för fina för att kränga över vinterdäck på :roll: sen får jag börja leta sommardäck/fälg med för dessa är ju sjukt fula
hittade inga fälgar när jag var hos far min och kollade, istället har jag lyckats få ett elfel :evil: när man slår på halvljus/helljus så börjar torkarna fram/bak jävlas. så nu ska jag leta jordfel :roll:
varit dött här ett bra tag nu :shock: men kommer med en liten bildlös uppdatering.

har inte gjort mycket alls på bilen, mestadels funderat på om jag ska borra hål i golvet för kablarna till slutsteget. men är osäker på det fortfarande. Jag har även skruvat dit alla inredningsdetaljer som togs bort för ett tag sedan.

vinterdäcks jakten fortsätter (har knappt någon budget).

gjorde även ett nytt videoklipp men fick med hela regnumret så vet inte om jag vågar lägga upp det här, (litar inte på någon :roll: ) eller ska jag ladda upp det iaf?

Det som står på listan nu är:

vinterdäck :roll:

borra i golvet för kablar (osäkert)

vänta in 11 Nov (18årsdagen) och försöka få körkortet genom skolan så fort som möjligt ( det har varit ett j*vla krångel hittills men hoppas det löser sig tills jag fyller) för att kunna åka till någon med svets så jag kan laga lite golv.

fixa besiktningstid. (för att kunna sänka slagskeppet)

sen fortsätter det med högtalarna

EDIT: kom på att jag tagit bilder på den synliga rosten, något som är intressant att se?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 28

Om Volvo spärrat första generationen av […]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]

Tack för svar. Det gick bra att köra hel[…]

Bra jobbat. Hur många laddstopp behövde[…]