Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har en HU-603 i dagsläget och undrar om man kan få så den kan läsa usb minnen på något hyfsat enkelt sätt. Någon som vet? Vill inte ha någon 3.5mm kontakt utan en usb som jag bara kopplar mitt minne till. Kollade runt lite här men det verkar ju vara ett jätte jobb om man ska få till det.

Om jag ska sätta i en annan stereo, enkel din, finns det någon ram att köpa då så den passar? stämmer kablage och allt mot vanliga ISO kablagen?

Tacksam för svar
när det gäller slutsteg så byter vi ut ordet bör mot måste, då 803 inte har nått inbyggt slutsteg

högtalaran är inta alls ett måste, det äs slutsteget som är den stora bromsen i systemet, så att bara adera ett slutsteg på din befintliga 603 gör stor skillnad. (803:an gör istört sätt bara att du kan kasta in fler skivor, lite föenklat ialla fall)
Det var väl min tanke med, sen ser den lite fräsigare ut med med tanke på placering av knappar osv. Tänkte ha kvar de högtalare som är nu fast koppla in mitt kicker steg till en bas. Eller ska jag ha steg till orginal högtalarna med?
Tartryffel skrev:Jag håller med carman om allt utom högtalarna. Har du sämsta paketet så låter det inte särskilt bra.
Ja har man de sämsta högtalarna som i stprt set bara hittas på tysklandsinporter med HU401 så låter det skit.
ubbee skrev:Det var väl min tanke med, sen ser den lite fräsigare ut med med tanke på placering av knappar osv. Tänkte ha kvar de högtalare som är nu fast koppla in mitt kicker steg till en bas. Eller ska jag ha steg till orginal högtalarna med?

Köp ett PA200 orginal slutsteg.
passar (är anpassat för) mot bilen & sterieon på alla sätt.

Den aktuella bilen är tillverkad 2021-11-03[…]

Elpriset

Januari blev en dyr månad för mig som b[…]

Vatten I bagagen på S60

Jag har samma sak att vattnet droppar ungefär[…]

Tack för tankar och reflektioner! Jag kommer […]