Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja har nu pratat med min lackerare om hur det ligger till med allt. Han har fått svar från mitt försäkringsbolag som svarar att NEJ vi kommer INTE att ersätta sånt som INTE är original på bilen så det ända de kunde fixa var att ge mig en ny originalfront. Men liksom hallå jag har ju ett försäkringsbolag för just det hära fall något går sönder. Men han ska prata med dem igen för nu hade han begärt en ny front som de inte godkände. Så nu ska han se om de godkänner ratt de lagar fronten istället kul asså :( :( någon ana som har erfarenheter av det hära att bolagen inte vill ersätta styling produkter?
Svårt o få en stylingfront ersätt om man inte har ringt in o ändrat försäkringen att de sitter andra grejer på... Som me större o finare fälgar tex, har man inte ändrat försäkringen te att de sitter nya fälgar på o de blir stulna så blir man ersätt me nya orginal fälgar ist, eller så får man ingen ersättning alls...
Det där brukar ju gå göra upp med försäkringsbolagen utan en massa strul. Min bror hade en Realcar läpp på sin 9-3 och när han körde av vägen så kom de överens så han fick en Aero läpp istället.
Jag menar på din bil kanske orginal fronten är dyrare än vad en styling front kostar då "tjänar" ju försäkringsbolaget på det.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 135
Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]

Bromsbekymmer

@Erik Å , Jag monterade faktiskt av oken fr[…]

AC & kylfläkt