Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Det låter som du inte alls har fått nått fel på bilen!
du säger att den oranga varningstriangeln lös.
denna betyder att du har ett meddelande. Medelandet läser du genom att trycka på READ knappen. det kan tilexempel stå fylpå spolvätska eller förardörr öppen.
men det kan ju var så att det står motorservice erfodras & då har du fel på "motorn"
av wintergreen
Inte den oranga varningstriangeln utan motorindikatorn. Inträffade igår när jag skulle tanka och har inte försvunnit sedan dess. :(
av wintergreen
Vore tacksam om någon kunde informera mig om det finns några risker med att köra bilen innan meckarna har tittat på den. Tack på förhand!
Volvo S60 R -05, 2.4 (170 hk). :D
av TomasL
wintergreen skrev:Vore tacksam om någon kunde informera mig om det finns några risker med att köra bilen innan meckarna har tittat på den. Tack på förhand!
Volvo S60 R -05, 2.4 (170 hk). :D
Här är det väl något som inte stämmer.
Du skriver att du har en s60 R -05 med 170Hk.
En s60 R har 300Hk din bil är "bara" en s60 2,4 inte R
av Alminjo
Han har nog ingen R utan en 2.4 170hk
av wintergreen
Stämmer alldeles precis! My mistake. Blandade ihop med vad som stod angivet på kontraktet. Volvo R S60 (170 hk). :) I så fall, vad står R för? Får jag fråga vem som är han i detta avseendet, bilen eller personen som skriver detta? :???:
Skumt fel b230ft

Brukar det inte kunna bli läck i eller fr&ari[…]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]