Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Funderar på att fixa en mörkt lila färg som jag vet finns på 945:or har sett i alla fall 3 med exakt samma färg.

Men det får vänta tills jag fått bilen undersökt och kollad om det är någe värre skador på den efter krocken.

Var dum nog och inte skrev Skaderapport. Och JA jag vet att man ALLTID ska skriva den.
Jaha då har man fått bilen undersökt per öga av kusinen. Men den ska få en bättre övergång. Då den ska bli mätt per laser, kusinen har kontakter. :)
Haft misständningar. Skulle transportera en dator till en polar kommer på vägen och börjar känna att bilen går som 3 1 kubikmeters säckar skit, kommer fram till polarn för vägarna man körde på stannar man fan inte på tittar i motorrummet ser först inget fel. Tittar sedan mot tändstiften ser då att en kabel är ur sin hylsa fick göra mig en fuling för att komma till något ställe som hade tändkablar, blev biltema denna vända. Öppnar huven för att ta den kabeln ser då att dom övriga ser konstiga ut, känner på samtliga och dom släpper direkt bara man tog i dom alltså sladden från hylsan. 349:- fattigare på morsans konto och bilen går som en klocka.
Då har man satt spikskorna på bilen för denna säsong, bilder är överflödiga då det är trista volvo plåtisar.
Ja som ni redan vet så har jag varit involverad i en olycka för ett tag sedan, har ännu inte fått in bilen för mätning. Men visar denna mätning att bilen är att klassa som skrot så kommer den att få bli det och nästa bil kommer bli en !SEDAN! Detta då jag vill kunna göra saker i skuffen som inte syns utåt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Motorbyte Volvo 240

Ska byta motor i Volvo 240. Funderar på n&a[…]

Tipset är deras 15-20mm adapterplattor s&arin[…]

Kan inte tänka mig att XC60 däckdimensio[…]

Skroten som finns här har inget självplo[…]