- fre 24 sep 2010, 18:03
Jaha då har man kört sin lilla S60 i 4 dagar.
Å vad är första intrycket?
Jag kom från V70 så den kändes "trång" över axlarna, tills polaren plockade fram siffrorna som
visar att det inte skiljer så mycket.
Så den upplevelsen sitter troligen bara i skallen.
Annars går det fint, det blippar och blinkar lite överallt (Har alla paket i den) men det
ska det ju göra.
Den ligger otroligt bra på vägen, och kurvtagningen är riktigt fin. Har inte varit ute på någon långkörning ännu men
det ska snart klaras av,
Idag så dog då infotainmentsystemet, Ingen Radio, ingen MyCar ingen möjlighet att ändra några inställningar.
Å typiskt att verkstaden stänger 16.
Nåja får väl låta bli att lyssna på radio över helgen och hänga på låset till verkstaden på Måndag morgon.
Man kan ju tycka att det skulle finnas något sätt att "starta om" datorn, men jag hittar inget.
Å plocka ut batteriet känns inte så lockade, för då kommer jag väl ingenstans efteråt :D
Jaja det är väl priset man betalar när man är tidigt på det.
Å vad är första intrycket?
Jag kom från V70 så den kändes "trång" över axlarna, tills polaren plockade fram siffrorna som
visar att det inte skiljer så mycket.
Så den upplevelsen sitter troligen bara i skallen.
Annars går det fint, det blippar och blinkar lite överallt (Har alla paket i den) men det
ska det ju göra.
Den ligger otroligt bra på vägen, och kurvtagningen är riktigt fin. Har inte varit ute på någon långkörning ännu men
det ska snart klaras av,
Idag så dog då infotainmentsystemet, Ingen Radio, ingen MyCar ingen möjlighet att ändra några inställningar.
Å typiskt att verkstaden stänger 16.
Nåja får väl låta bli att lyssna på radio över helgen och hänga på låset till verkstaden på Måndag morgon.
Man kan ju tycka att det skulle finnas något sätt att "starta om" datorn, men jag hittar inget.
Å plocka ut batteriet känns inte så lockade, för då kommer jag väl ingenstans efteråt :D
Jaja det är väl priset man betalar när man är tidigt på det.
XC60 T8 TE - 2020
XC60 T6 AWD - 2017
S60N T6 AWD - 2011
V70-II T6 AWD - 2008
S60 2.5T AWD - 2005 (BSR Chippad)
S60 2.5T AWD - 2002
XC60 T6 AWD - 2017
S60N T6 AWD - 2011
V70-II T6 AWD - 2008
S60 2.5T AWD - 2005 (BSR Chippad)
S60 2.5T AWD - 2002