Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Endast OK röda kanske någe under huven, men övrigt så kan du ju bilen accenter :) alltså mörkare/ljusare partier i lacken.
Update!!!!

De senaste dagarna har jag faktiskt till mesta dels njutit!
Har kört mest och låtit ryggen och verktygen legat på hyllan några dagar.
Men lite har faktiskt blivit gjort!

Har blästrat hjulspindeln och den hänger i denna stund på tork för ett till lager 2-k färg imorgon :).

Bild
Bild
Bild

_________________________________________________________________________________________________

Helhetsbilder ha blivit tagna, och som ni troligtvis märker så finns det endel att göra innan den ser bra ut. I alla fall i mina ögon.
> Bort med strålkastartorkarna
> På något sett fixa till framdelen/spoliern.. Ser för mesig ut
> Sänka fram SNABBT SOM ATTANS! :x

pic's!

Bild
Bild
Bild
Bild
_________________________________________________________________________________________________

Imorgon tar jag mig tiden att börja punktblästra, sprajsa på rostskydd och bättringsfärg för att rosten inte skall återvända innan lackeringen hos bilfirman.

Kom gärna med förslag och kritik om utseendet som man kan hotta upp! :)
Allt för idag & more 2 cum

/stagesix
Här xd vet inte fall du har bra koll på att fixa rost men den här beskrivningen läste jag när jag fixade min^^

http://www.300power.com/forum/index.php?topic=2802.0
Juste kan ju passa på att fråga med.

Har du några planer på att trima den elelr ska den vara original?

Sen så har dus slitit av alla svarta underkjolar på den eller har de försvunnit?

He he såg att den såg ganska smutsig ut under huven motortvätts dax kanske? :-)-)

Hm fråga hur långt har den rullat å hur mår turbon e den fortfarande bra? min e uppe på snart 18.500 med original turbo å går som ett spjut :-DD
Tips på upphottning.. Tja. Klassiker är väl xenon/xenonlook för att få bort det gula mot din blåa bil, ny mindre gubbig grill, ljusen i den svarta listen bytta till gråa/röktonade istället för orangea.
Sen är en grej jag gillar när den svarta plasten vid backspeglarna är lackad i övriga bilens färg. Så lite svart plast som möjligt helt enkelt. Inte så jättedyra grejer men lyfter utseendet massor :)
Tackar för kommentarerna grabbar!

@nighm.
Jag har koll på rost.. Tror jag, slänger upp en update på mitt rostarbete som jag påbörjat.. du kommer tappa ögonen om du tyckte du gjort mycket eller vad vet jag :D
Bilen har rullat 16,6k och har ingen servicebok. Men den ser bra ut i motor & vxllåda.
Listerna är avtagna pg.a att jag ska laga just rosten.. och trixa lite med dem :D bredda och lite one of a kind.
tvätt kommer med mer inriktat mot plast och kaross i motorrummet ;)

@crumpets
Tackar för förslagen.
Grill är planerat med XC grill utan emblem och trixa in något eget, lite som nightmares men inte samma :D
Xenon är på listan, vet att det verkligen inte ser bra ut med de fula original :(
Det där med backspeglarna skall ses över.. En runda i photoshop och det kan bli deal ;)

/stagesix
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 30
Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]

Luftkudde domkraft

Är det sån här du menar? https://[…]