Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Usch för våra dåliga vägar :x Skicka räkning till Trafikverket/Svevia eller vad de nu heter :idea:

När får du tillbaka fronten från lack?
fick höra från dem idag att det kanske var OMÖJLIGT att rädda den. :cry:

Då måste de beställa en ny men leverantören har slut på lager då pratar vi om typ 2-3 månader innan jag ens från fronten från dem. Sen så måste jag ta fronten å fixa till den så den passar min bil mitt i vintern kul å jag har inget garage :roll: å sen lack så typ nån gång i januari om jag har tur. Men ska be att få ta den trasiga i sånt fall så att jag har någon front att köra med Så så ligger det till just nu. :roll:
Kanske lika bra att köra med din trasiga front i vinter. Annars får du väl den nya mosad av alla små iskockor som ligger på vägen i vinter. :wink:
NordmanV8 skrev:Kanske lika bra att köra med din trasiga front i vinter. Annars får du väl den nya mosad av alla små iskockor som ligger på vägen i vinter. :wink:

He he nädå allt åker av till vintern å allt original kommer på :mrgreen: :mrgreen:
sådär ja! :D 40sidor ftw!

Riktigt nice.. Skrattar dock åt din rost :lol: om du nu har kikat på min.. har beställt adress till rosthålet jag klippt upp idag :)

Du har faktiskt valt cleana och fräscha detaljer nästan hela projektet igenom :wink: , diggar kjolpaketet till 1000.
Tråkigt dock med skadan :/

men fortsätt jobba, slitvarg!
8)
/stagesix
Tråkig och lässa allt detta :(
men så är det när man vill ha sin bil fint man kan aldrig hålla det fint när man är ute och kör. Tror mig jag vet hur det känns.
hoppas du får ordning på fronten igen.
jag kan kolla åt dig hos realcar i hbg. om dem har nån front i lager så sliper du vänta så länge om du vill. :wink:
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 135
AC & kylfläkt

Inte direkt plomberad, den var hel utan märke[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled

Var under bilen och skulle lokalisera min läc[…]