Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Ja då va man på sista MoM för iår då, de va så fullt me folk o bilar att så har de aldrig vart :) kul va de iaf, fick några rätt så bra bilder på min S70 me som ja tänkte lägga upp 8)

Bild
Min
Bild
Min o Veras
Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
(B) (B) (B) (B)
Användarvisningsbild
av buddha88
R-vinge på G nu iaf... Kan va så ja får köpa en billigt från kompisen krockade S70... Då blire lacka den mörkblå o sen den lilla läppen i silver så de sticker ut lite iaf :D
Användarvisningsbild
av Nexus
R-Vinge blir fint, visst är det klart stötigare nu med 60/40 på min och då kör jag i nuläge 205 55 16 :shock:
Men vill man vara fin får man lida pin :lol:
Fast hellre det än bli sjösjuk som i en orginal V70 :*O/
Användarvisningsbild
av buddha88
Ojdå, de slant visst in 3000:- på kontot idag som ja ens inte kom ihåg att ja skulle få... Så nu blire ju sänkning, kapa avgassystemet, (bort me sista dämparn) o så en R-vinge, samt ett nytt batteri... o på söndag så ska bilen pallas upp o så ska ja in te skolan o låna deras bromssvarv o svarva min skivor... Blir nog rätt lagom te denna gång tror ja...
Användarvisningsbild
av buddha88
Vart o köpt lite grejer te bilen nu... Vart skivor fram samt klotsar, o ett nytt batteri... inte så farligt dyrt ändå, 1800:-... Imorn ska allt på... O så har ja kapat bort sista dämparn då de läckte där o satt dit ett rakt rör ist... Låter ju lite trevligare me :D
Användarvisningsbild
av Nexus
blev det racing skivor från biltema?
Du får lägga upp en ljudfil sen på 140 starka med intill rakt rör 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:blev det racing skivor från biltema?
Du får lägga upp en ljudfil sen på 140 starka med intill rakt rör 8)
Haha, ne de vart vanliga... ska ut o greja me skiten nu tänkte ja... har inget annat för mig iaf... Ja får göra de, låter ju inte så värst mycket men mer än innan iaf :D :D
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 52

Hoppas att det inte blev allt för dyrt f&oum[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Ja det stämmer, min har gått ca 10100 m[…]

Uppdatera mjukvaran

Jag har haft serviceavtal tills bilen blivit minst[…]