- tis 21 sep 2010, 07:20
#447797
...är ju alltid spännande. Minns 760:ns B280E "beprövad... god bränsleekonomi"...
Jag tycker den för T6:
V70 T6 AWD (304 hk)
Sexcylindrig 3,0-liters bensinmotor
400 Nm vridmoment redan vid 1 500–4 800 v/min
Variabla ventiltider på insugs- och avgassidan
Sexstegad Geartronic-automatlåda med sportläge
är adekvat, och den för 2,5FT:
V70 2.5FT (231 hk)
Femcylindrig turboladdad Flexifuel-motor
E85 bioetanolbränsle
340 Nm vridmoment vid 1 700-4 800 v/min.
Lättrycksturbo
Finns med sexväxlad manuell växellåda eller sexstegad Geartronic-växellåda
Men känn på den här:
V70 2.0 (145 hk)
Avancerad fyrcylindrig bensinmotor
Överlägsen bränsleekonomi
190 Nm vridmoment vid 4 500 v/min
Enastående flexibilitet under alla förhållanden
Finns med femväxlad manuell växellåda
Det är ju ingenting som stämmer förutom att den har 190Nm och 5-växlad låda... är det inte bättre att vara lite uppriktig.../PH
Jag tycker den för T6:
V70 T6 AWD (304 hk)
Sexcylindrig 3,0-liters bensinmotor
400 Nm vridmoment redan vid 1 500–4 800 v/min
Variabla ventiltider på insugs- och avgassidan
Sexstegad Geartronic-automatlåda med sportläge
är adekvat, och den för 2,5FT:
V70 2.5FT (231 hk)
Femcylindrig turboladdad Flexifuel-motor
E85 bioetanolbränsle
340 Nm vridmoment vid 1 700-4 800 v/min.
Lättrycksturbo
Finns med sexväxlad manuell växellåda eller sexstegad Geartronic-växellåda
Men känn på den här:
V70 2.0 (145 hk)
Avancerad fyrcylindrig bensinmotor
Överlägsen bränsleekonomi
190 Nm vridmoment vid 4 500 v/min
Enastående flexibilitet under alla förhållanden
Finns med femväxlad manuell växellåda
Det är ju ingenting som stämmer förutom att den har 190Nm och 5-växlad låda... är det inte bättre att vara lite uppriktig.../PH
XC60 T8 MY24 Late, XC40 Ult Twin MY24