Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Amli
betterlead skrev: Shhh, men efter att ha släpat med dottern till Bilia och gått igenom alla kulörerna, tyckte hon jag hade gjort helt rätt i mitt val. Vilken pappa lyssnar inte på sin kloka starkt deisignintresserade dotter?
Med all respekt för er alla här.

Jag tycker egentligen att bilen ser häftigast ut i svart. Passion Red är också helt rätt, men inget jag skulle trivas med varje dag. Bara som godis för ögonen och för stunden. Hade det gått att välja den med Flamenco Red, vet i tusan om jag inte valt den. Vidare, hade jag gärna velat ha kromade fönsterlister och rails till den bil jag beställt, men det går väl inte?
Färgval är i allra högsta grad en fråga om personlig tycke och smak och kan därmed egentligen aldrig bli fel. Du kommer garanterat bli nöjd samt trivas med ditt val och det är allt som räknas :-)-)
Satt o kolla i VDS ang färgval tillsammans med R-design på den vagnen du har valt, det är inte många kulörer man kan välja mellan direkt. Antagligen för att V70 ska faceliftas ganska snart. DVS färdiglackade detaljer som kommer till Torslanda som ska monteras vill man ha färre av nu i övergångsfasen i och med FL.
betterlead skrev:
SverreK skrev:
betterlead skrev:
Till detta erbjuder just nu Bilia helt fri service under tre år. (Max 4500 mil - vilket passar mig bra.) Detta är väl värt ca 12-16 tkr.
Hej!
Var fick du detta erbjudandet? Jag har beställt min bil på Bilia, och säljaren nämnde inte detta. Inte heller hittar jag det vid en snabb överblick på hemsidan.
mvh
/Sverre
Jag hoppas jag får avtalet i brevlådan idag och återkommer då med svart på vitt. Tror det var något med ett businesspaket - bara vagt.
Ok, here comes.
Det heter Bilia Serviceavtal SYD 36 månader.
Servicespecifikationer som avtalet avser:
1) Serviceoperation 17510
2) Serviceoperation 17374
3) Serviceoperation 17510

1500 mil/år.

KOstnad: 0 :-
Tänkte bara delge några bilder på en titanium grå R-design eftersom den inte är så vanlig jmf med röda och svarta t.ex (suddiga och korniga bilder, jag vet, tacka iphone för det :???: )

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]

Blond läder eller ej

I den XC70 jag hade tidigare, med Blond kläds[…]

Koppling som fastnar halvvägs

Hade samma problem på min V60 D4 2015, bytte[…]