Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Undermåligt asfalterad väg orsakade skadorna, fan det är inte svårare än så.
Användarvisningsbild
av Nexus
ta bilder på hålet i vägen och anmäl, är det ej utmärkt så kan det bli vägverket som åker på betala din förstörda bil. Man får ju ständigt vara på sin vakt med alla dessa hål i vägarna överallt :evil: Tur man kör på ballongdäck änn så länge :P
i en av grannbyarna var det beläggningsarbete på en av broarna över dalälven för nått år sedan.
en typ 4-5cm hög kant som ej var utmärkt vart ödet för en bekants 18" fälgar.

med bekostnad på vägverket, tror dock han fick lov att strida mycket om det innan han fick igenom det men det går
Är kärran godkänd för att vara så låg då? Har för mig att iaf helbilsgodkända bilar kan få problem hos besiktningsmannen om de är för sänkta, eller jag kanske har drömt ihop det?

Det lär ju vägverket försöka utnyttja i så fall. "Vår asfalt är inte gjord för roliga bilar" :roll:
crumpets skrev:Är kärran godkänd för att vara så låg då? Har för mig att iaf helbilsgodkända bilar kan få problem hos besiktningsmannen om de är för sänkta, eller jag kanske har drömt ihop det?

Det lär ju vägverket försöka utnyttja i så fall. "Vår asfalt är inte gjord för roliga bilar" :roll:
Lugnt de fik inte vara sänkta förut men 2008 så ändrades det å de får vara sänkta så mycket du vill bara de kommer in och ut ur besiktningen :D :D :D
Grammse skrev:inte för vara skadeglad men får vi se hur illa det är med fronten? idag regnar det inte :P
Sorry har inte fronten här den e hos laken men kan säga så här det var så mycket skada på den att det skulle gå på 7K att fixa den :(
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 135
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]