Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Andy74
Hej en liten undran bara jag beställde en rätt skysst bil i juli och ville ha leverans oktober eller november med tanke på Kampanjen på bilen och säljaren sa inga problem det fixar vi! Men i dag ringde säljaren och berättade att bilen kom i går mmm skumt jag ville inte ha den nu för min leasing går inte ut för en i november ja ja sa han vi har ju lite att göra på den självklart ställde jag frågan hur kommer detta sig att bilen redan är här. Jo volvo har tagit bort motorn ur sortimentet och då tillverkade dom alla bilar som låg i beställning skumt! stämmer verkligen detta???? men i alla fall så här blev min bil

Volvo V70 2,5 FT
R-Design
Automat
Svart Metallic
Bälteskuddar Bak
Teknik Paketet 2= Kyless Premium Sound Hörlursuttag bak Aktiva Xenljus!!
Imbacksp med kompass
Sub Woofer
Nyckelavst-kr-kudde fram
Elinfällbara Backspeglar
Solfilm 7 rutor
Polstar Chip
Schysst! Grattis till en bra bil! Jag har rätt liknande utrustning men har valt summum och valde till sportchassit och dynamicstolarna separat då jag ville ha träinredningen.
Gick inte att lösa på annat sätt.

Det är en bil med bra pulver och schysst väghållning för sin storlek och utan att komforten blir kass.
av Andy74
ja säkert så ligger det till så att Faceliften kommer början av 2011!! men samtidigt så är jag rätt glad att jag fick en bil som har gått några år nu och alla barn sjukdomar är borta har en 3.2-08 idag oj oj vilka barn sjukdomar jag hade!! och nu känns det som Förmånsvärdet blev lite bättre och en slant kvar i plånboken för i stället ge det till Skattmasen hi hi :lol:

Vid topplocksbyte/renovering så ingår […]

Xc90 T8 My22 vs My23

Jag gått från sensus i vår tidig[…]

Har du ont om gas så kan du få ett vin[…]

Service Subaru XV

Vi körde några mil i helgen, och den fu[…]