- mån 13 sep 2010, 20:52
Jag har tyvärr inte instruktionsboken till hands för tillfället och tänkte då fråga vart säkringsboxen sitter ? ( Jag vet, är allt lite små slapp som inte orkar leta runt i bilen men bilen står i garaget nu och de är mörkt ute. :mrgreen: )
Samt vilka / vilken säkring som går till dimljus resp. framrutorna ?
Har besiktning på onsdag och jag vet inte vad dom kommer säga om 8000K i dimljus så de kanske är lika bra att dom är "ej fungerande" från början.. eller ?
Detta med framrutorna vet jag inte hur jag ska lösa.. med tanke på att dom är tonade.. dra ur säkring och köra på "Nej, jag har inga rutor i" :roll: eller dra bort toningen direkt kanske ?
Tack för svar ! =)
Bilen är förstås en V50 2,4i -06
Samt vilka / vilken säkring som går till dimljus resp. framrutorna ?
Har besiktning på onsdag och jag vet inte vad dom kommer säga om 8000K i dimljus så de kanske är lika bra att dom är "ej fungerande" från början.. eller ?
Detta med framrutorna vet jag inte hur jag ska lösa.. med tanke på att dom är tonade.. dra ur säkring och köra på "Nej, jag har inga rutor i" :roll: eller dra bort toningen direkt kanske ?
Tack för svar ! =)
Bilen är förstås en V50 2,4i -06
Volvo V60 B4 R-Design -22
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm