Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pm922
Fick hicka i fredags, har velat fram och tillbaka i flera veckor men nu skulle det provas. Demobil bokad, frun och jag skulle verkligen prova och fundera. På väg för att hämta demon så ringer ÅF och säger att han fått brev från volvo där det står att inga mer R-design limited går att beställa. Koncernen jag handlat av har bara en bil kvar som går att ändra beställningen på så den kan jag få som jag vill. Reserverar den och provar, men nu känns det ju som att det måste finnas någon mening med det, den sista måste ju ha varit till mig :D

V70 II 2.5FT R-Design Limited
Passion röd
Aut
Barnkuddar m. el lås
12v-uttag
fast drag f nivåreglering
kupeuttag
nyckelavstängd krockkudde
hårt lastgaller
mellanvägg

Prel levtid 8-10 veckor

Lurar lite på att uppgradera stereon ett snäpp men ÅF säger att Iphoneinterfacet ej ingår i HP men läser man broschyren står det att det fullt integrerar iphone under high performance. Någon som vet?
av lobbysleeper
Välkommen till klubben "vi som beställt en 2.5FT r-design" :-)-)

i HP stereon ingår just det där "Ipod/Iphone" intefacet. Alltså ett USB uttag mellan stolarna, med det kan du styra musiken från iphonen via stereons knappar. Så din ÅF är inte helt påläst (eller så blandar han ihop med nåt annat).

Detta går att beställa separat om man trots allt bara vill ha lilla ("performance") stereon.
av demilson
Bra val!

Beställde en 2,5FT R-design för drygt en vecka sedan. Mitt första leveransbesked är att jag får den v 1-2...

Så kolla om 8-10 veckor verkligen stämmer. Den som väntar på något gott... :)
av pm922
Kompletterade idag med HP stereo, min säljare är på semester, men ska kolla närmare lev-besked, min bil var redan beställd av ÅF men var ändringsbar fortfarande, vet inte om det gör att det kan gå snabbare. Ändrade en del på specen mot den som var beställd, men vi får se, sålde bilen den ska ersätta idag, så lär få köpa någon skruttbil så länge om det tar för lång tid.
av lobbysleeper
pm922 skrev:Kompletterade idag med HP stereo, min säljare är på semester, men ska kolla närmare lev-besked, min bil var redan beställd av ÅF men var ändringsbar fortfarande, vet inte om det gör att det kan gå snabbare. Ändrade en del på specen mot den som var beställd, men vi får se, sålde bilen den ska ersätta idag, så lär få köpa någon skruttbil så länge om det tar för lång tid.
Skrev på min beställning idag, och min ÅF hade också "köpt upp sig på ett antal bilar" sedan tidigare. Leverans mitten av november, dvs 10 veckor.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]