Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bruce71
Visst vill man ha en snygg bil, men det är endast ur värmesynpunkt som jag har börjat titta åt solfilmshållet. Jag håller med om att det är snyggt men jag har ännu inte kommit dit att jag tycker det är funktionellt med så mörka rutor, jag vill vara mer medveten om min omgivning :)
Användarvisningsbild
av opA
Bruce71 skrev:....jag vill vara mer medveten om min omgivning :)
Har inga problem att se varken åt höger, vänster eller bakåt med tonade rutor :)

Så kör nu så de ryker ;)
Användarvisningsbild
av Gurra82
det blir mörkast som sagt, jag är yrkeschaufför och den nya generationen som använder mig av sidospeglarna när jag backar och inte höger armen bakom passagerarsätet typen :D Jag skall inte tona sidospeglarna, utan bakrutorna skämt å sido, tror nog att det kommer blir mörkt, men det blir nog bra :D
av lobbysleeper
bra val, blir stiligt också! 8)
av Steff 99
Gurra82 skrev:det blir mörkast som sagt, jag är yrkeschaufför och den nya generationen som använder mig av sidospeglarna när jag backar och inte höger armen bakom passagerarsätet typen :D Jag skall inte tona sidospeglarna, utan bakrutorna skämt å sido, tror nog att det kommer blir mörkt, men det blir nog bra :D
Oj då, jag som trodde att den "nya" generationens yrkeschaufförer totalt hade missat att det finns backspeglar...så hoppet finns kvar att några tittar i speglarna, varjefall när dom backar. :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av Gurra82
Steff 99 skrev: Oj då, jag som trodde att den "nya" generationens yrkeschaufförer totalt hade missat att det finns backspeglar...så hoppet finns kvar att några tittar i speglarna, varjefall när dom backar. :lol: :wink:
Hoppas inte bilen blev allt för tillbucklad, jag kan lova att jag tittar i backspegarna när jag backar :D
Användarvisningsbild
av Gurra82
Då var bilen tonad :D Ja det blev mörkt, men så in i tusan snyggt blev det :D Nöjd? :D :-)-)
Användarvisningsbild
av opA
Gurra82 skrev:Då var bilen tonad :D Ja det blev mörkt, men så in i tusan snyggt blev det :D Nöjd? :D :-)-)
Bild

@Gameburg , Okey tack då vet jag, Rätt[…]

Påfyllningspluggen sitter på framsidan[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Hade du tagit med den motiveringen från b&ou[…]

Testa, ha på den automatiska bromsen (de[…]