Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Idag va man o kollade runt på den lokala skroten efter en hel kylare till min 740 men hittade tyvärr ingen :( Dock så sprang man på lite annat småplock 8)
Blev följande: Eluppvärmda backspeglar och knappen, yttertempmätare till 940n och 740 :) tomgångsmotor till 740n, ska testa med den o se om jag kan få bättre tomgång. Allt gratis också :D

Nu till undrar jag om dom uppvärmda backspeglarna behöver nått mer eller är det bara att montera dem och dra kablarna till knappen? Någon som vet hur man ska koppla?

Bild
Jaha dags för nästa problem :( Kopplingen slirar till o från och bilen hugger/dör vid gaspådrag ibland. Vet inte vad det kan vara för nått. Kopplingen slirar somsagt till och från, går att ställa loss utan problem på torr asfalt men sen ibland bär man bara gasar på så spinner kopplingen loss. Verkar konstigt att det kommer till o från? För om den är slut så är den väll slut o borde slira hela tiden väll? Sen om man tex ligger på 4an o drar på så hugger/dör bilen till några gånger, det har börjat nu dom senaste veckorna o kommer o går lite då o då under gaspådrag.
Jaha då får vi se vad som kommer hända med denna bilen i vår/sommar. För idag åker jag o hämtar en "ny" bil 8) Så antingen blir det renovering av motorn o lite mer trim eller så blir det försäljning. Ny garage tråd kommer komma upp på nya bilen :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]