av supersonic - tis 31 aug 2010, 22:40
- tis 31 aug 2010, 22:40
Om folk kan tänka sig tänka i nya banor och googla lite så säger jag bara en sak till om detta: Rätt monterad så kan en 100 kronors applikation till Iphone visa mer korrekta siffror än vissa svindyra mätutrustningar.
-) Just Racelogic är väl dock väl ansett!
Sen tror jag det går att få till mer rättvisande tider om man växlar själv, D-läget i automaten suger.
Kanske något för tidningarna att fundera på också. Tror visst att folk kan slå officiella tider och tidningars, förutom Sport Auto då som brukar vara tvivelaktigt vassa ibland...
Som S80 V8 AWD kan jag lova slår den officiella siffran rejält.
Ontopic, ju mer jag kör med XC60'n desto mer imponerad blir jag! Med RICA så är den jäkligt vass upp till 80 km/h, men gud vad jag tycker SUV karossen sänker accet över 130 km/h... ;-// Min 530D utklassar den i farter över 130 men upp till cirka 80 är det riktigt jämnt!
:-O)

Sen tror jag det går att få till mer rättvisande tider om man växlar själv, D-läget i automaten suger.

Som S80 V8 AWD kan jag lova slår den officiella siffran rejält.
Ontopic, ju mer jag kör med XC60'n desto mer imponerad blir jag! Med RICA så är den jäkligt vass upp till 80 km/h, men gud vad jag tycker SUV karossen sänker accet över 130 km/h... ;-// Min 530D utklassar den i farter över 130 men upp till cirka 80 är det riktigt jämnt!
:-O)