Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Klok fan ska man vara det me? Hade för mig att det räckte om man var händig?? Good luck eller akta bulan.
Ja då var det klart fick extremt bråttom eftersom att jag kom in efter 7 på morgonen tog faan 9 timmar :-(O)
Sov 1 timma till däckfirman där bilen var så jävla låg att den fastna på deras infart ?:-/ ?:-/ Va tvungen att ta av fronten för att komma in men det löste sig^^ HA HA däck snubben sa att hjulinställningen var den VÄRSTA han sett på flera år ska ta en bild på pappret jag fick i morgon. Men nu låter vi några bilder prata. Fick så jävla brotom till Jönköping i fredags att jag inte han lägga upp dem men nu så.

Bild
Lite fjädrar :-)-)
Bild
Onormalt hög
Bild
Såja nu liknar det något
Bild
Bild
Blev riktigt bra nu saknas bara fälgarna :cry:

Nå va tycks?
Nice. nu ser det mycket bättre ut och tro mig, du kommer att hamna i flera olika tillfälle att du måste montera av fronten. :lol:
Prova gärna också om du kan lyfta bilen med org.domkraft från sida om du nångång får punktering på v. annars det är bäst att ha en flaska skum som jag har. :lol:
Javist jobbigt är det med sänkt bil men snyggt är det.
Jag tycker om det och ha det jobbigt och som jag ser det gör du också. :lol: :lol:
jojjevg skrev:Prova gärna också om du kan lyfta bilen med org.domkraft från sida om du nångång får punktering på v. annars det är bäst att ha en flaska skum som jag har. :lol:
Finns inte en möjlighet att han skulle kunna få in en domkraft under bilen med ett platt hjul.
Ja får inte ens in domkraften när ja har luft i mina, å då har inte ja nått kjolpaket.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 135

Volvo går dåligt så det gör[…]

GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)