Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hemkommen efter en liten mini-semester.
Åkte ner till Örebro igår, säljaren var snäll nog att möta upp mig där då han ändå skulle dit i ärenden, mao slapp jag typ 10mils körning.
Däcken var skitfina så det var inget snack, dom åkte in i skuffen ögonaböj. Han hade åkt på dessa i fyra säsongen och det var inte många dubb som saknades. knappt någon så däcken måste gått fyra lugna säsonger. mätte mönsterdjupet och det var som utlovat 4m.m. varken mer eller mindre på något av dem.

Sambon passade på att i smyg boka in oss på hotell för att fira att vi har ett år i lag på torsdag. Så vi öste loss i äventyrsbadet, åt lite gott och hade det finfint.
Örebro var för dagen var uppe i leksand och spelade match i hockeyn så vi gick på O'learys och såg matchen. kändes rätt skevt.

Bilder kommer när ljuset är bättre, och när dom sitter på bilen. dröjer nog dock nån vecka till innan jag slänger på dem. om det inte börjar kräksnöa först då förståss
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 46
740 som krånglar

231 så är det något fel på […]

Åtdragning vattenpump B230E

Enligt Haynes ska vattenpumpens skruvar dras med 2[…]

Automatlådan fast i "P"