Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Whisky
Jag säger bara TOP GEAR!!!

Vilket underbart bilprogram!
Spana in deras version av "Winter Olympics 2006"! Fullständigt galet och underbart roligt! ...Och man blir nästan mörkrädd över vilken budget de där grabbarna får leka med!

Här är en timmes njutning med snabb streaming och hyfsad bild, håll till godo:
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=top+gear
Användarvisningsbild
av Ramon
Ja, Top Gear är ett underbart program :D Detta var något nytt och riktigt underhållande måste jag säga, rekommenderas! Tack för länken Whisky.
av jbl
Härlig underhållning :D
Användarvisningsbild
av eccy243
Undrar vad ishockeymatchen kostade i skador... :?:
Användarvisningsbild
av Danneman
Ha ha ha.. Det va roligt! :P :P
av habs
för något år sedan köpte dom varsin begagnad bil jeremy köpte en 760
sen gjorde dom lite olika tester bland annat krock test i 50 km.

volvons hastighets mättare var sönder så jeremy höll närmare 70.

dom körde in i en mur och dom andra två bilarna var skrot medans jeremy kallt kostaterade att eftersom att det var en volvo så var inte muren något bekymer, efter kroken lade man bara in backen och körde vidare.....
Användarvisningsbild
av Rirojej
Länk funkar inte ;/
Användarvisningsbild
av Brainy
habs skrev:för något år sedan köpte dom varsin begagnad bil jeremy köpte en 760

dom körde in i en mur och dom andra två bilarna var skrot medans jeremy kallt kostaterade att eftersom att det var en volvo så var inte muren något bekymer, efter kroken lade man bara in backen och körde vidare.....
Ska väl informera om att Volvon körde sist och helt sonika möjde ner muren, så den kan ju ha fått skador av de andra bilarna som gjorde att den inte höll den här gången, eller så var kraften tillräckligt stor för att muren skulle få ta den största smällen osv... Men jag imponerande såg det ut att vara i alla fall

/Anders
av haxpet
Brainded skrev:
habs skrev:för något år sedan köpte dom varsin begagnad bil jeremy köpte en 760

Ska väl informera om att Volvon körde sist och helt sonika möjde ner muren, så den kan ju ha fått skador av de andra bilarna som gjorde att den inte höll den här gången, eller så var kraften tillräckligt stor för att muren skulle få ta den största smällen osv... Men jag imponerande såg det ut att vara i alla fall

/Anders
Dom hade alla varsin mur som dom körde i. Så ingen av dom andra bilarna hade rört den muren som Volvon meja ner.

Jag har alla Top Gear avsnitt hemma som gått på TV från säsong 1 till säsong 8 avsnitt 2, avsnitt 3 gick på TV igår tror jag så det har jag inte ännu.
Användarvisningsbild
av Brainy
ok, jag hade för mig att de körde på samma.

/Anders
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]