Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av haxpet
Har du en exponeringstid på flera sekunder så måste du nog använda stativ, annars så blir det aldrig bra. Kanske han redan skrivit att han använder stativ?

Men bilderna är snygga. Har själv funderat på att fota bilen på liknande sätt, men har inte haft tid.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Tänkte fråga snabbt,,,vad är det för avgas rör på v70n AWD( bilden )...har inte sett en sådan förr...
av S.t.r.a.n.D
haxpet skrev:Har du en exponeringstid på flera sekunder så måste du nog använda stativ, annars så blir det aldrig bra. Kanske han redan skrivit att han använder stativ?

Men bilderna är snygga. Har själv funderat på att fota bilen på liknande sätt, men har inte haft tid.
Jaa, klart jag använder stativ. Annars går det aldrig att få bra bilder i mörker.
av jbl
Snygg 850.

Vinterbilderna hade jag väntat mig se lite skoter action :P 8)
av S.t.r.a.n.D
jbl skrev:Snygg 850.

Vinterbilderna hade jag väntat mig se lite skoter action :P 8)
Självklarrt. Har massor (läs: tusentals) med skoterbilder... :lol: :lol: :lol: Men det passa juh inte in i ett bilforum. Men ska se om jag slänger upp nån skoterbild nån dag. :D :D

840 kPa motsvarar 8,4 Bar vilket är alldeles […]

Hade varierande tomgång i min 99a 2,5t F&oum[…]

Har du kollat på Biltema i Norrtälje?