Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kollade på hans övriga auktioner och hittade denna

http://cgi.ebay.co.uk/FUEL-SAVER-Volvo- ... arParts_SM

Från en som säljer rena bluffprodukter skulle jag personligen aldrig köpa något

Om magnetgrejen står det såhär

It is 100% safe (Självklart för den gör ju inget)

Installed from day one it will clear out your carbon deposits allowing the engine to run smoother :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tack, dagens dos av skratt är tillfredställt.

istället för ett motstånd har de stoppat i en ic-krets, därför är det inte bluff... skriver de!
Mich skrev::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tack, dagens dos av skratt är tillfredställt.

istället för ett motstånd har de stoppat i en ic-krets, därför är det inte bluff... skriver de!
:-D japp det är fina grejjer vettu!
men det är konstigt med all positvi feedback han fått!??!

Bara att slå till på en sån och en sån här så är saken klar:-):-):-):-)40hästar extra+lägre bränsleförbrukning och allt det för typ 400kr!! en tia/häst hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-Su ... ccessories
jetstar skrev:

Bara att slå till på en sån och en sån här så är saken klar:-):-):-):-)40hästar extra+lägre bränsleförbrukning och allt det för typ 400kr!! en tia/häst hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Men dra ballen längs västerdalälven!! Om jag trycker dit en sån där så får jag ju dubbelturbo i min 2.4T :-)-) :roll:

Skulle va kul å se ett riktigt test på en sån där pryl =)
hammerin skrev:
jetstar skrev:

Men dra ballen längs västerdalälven!! Om jag trycker dit en sån där så får jag ju dubbelturbo i min 2.4T :-)-) :roll:

Skulle va kul å se ett riktigt test på en sån där pryl =)
HAHAHAHA ja precis en till turbo för 200 spänn!:-) förresten 200spänn för en plastring med en propeller i de är ju för fan helt sjukt dyrt alltå:-) vore verkligen roligt att se relevanta tester på dessa saker! eller helt enkelt prova dom själv:-)
He he he... det där lådan med chipet ser ju ut att vara tillverkad av någon sådan där elektroniksats man köper från Hobbex, typ "Den lille hemelektrikern - kul elektronikexperiment för barn mellan 6 och 13 år" .
JanneR skrev:
hammerin skrev:
jetstar skrev:
HAHAHAHA ja precis en till turbo för 200 spänn!:-) förresten 200spänn för en plastring med en propeller i de är ju för fan helt sjukt dyrt alltå:-) vore verkligen roligt att se relevanta tester på dessa saker! eller helt enkelt prova dom själv:-)
Undra hur mycket det viner i den där hobbyhelikopern när turbon laddar uppåt 1 bar :twisted:

Sen låter det nog riktigt cooolt när den där propellern lossnar från plastringen och far in i turbon på full gas :-O)
"Tested on a Nissan Skyline we managed an impressive 83 BHP increasement on the track !! ( Brands Hatch near Swanley)"

HAHAHA!!!
jo jag skulle nog gärna hänga i en sån låda i min skyline om jag hade en =). ännu hellre i min volvo. snart kan man väl köpa den på citygross eller nåt, jämte mjölken kommer den nog finnas

Har du möjlighet för live data: fuel rai[…]

Tack. Har inte förstått hur det kan s[…]

Knarr vid rattutslag

Det knarrar vid rattutslag åt vänster[…]

Hello ! Dörrstängning (Låskista)V&[…]