Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjevg
Det är inte mitt fel. Prova du, och köra 2255km och vi får se om du kommer och ha tur och inte få nån sten eller gren på huven. :lol:
Men det gör väl inget. Käran är nu färdig och snygg på huven igen. :P
Hallå alla! :) Det var faktis skit länge jag har varit här inne och kollat lite rund om, eller uppdatera min tråd.
Jag är ledsen :( men tyvärr jag är tvungen till och säga till er att jag har tappat intresse, jag ligger på skillsmässa med frugan och jag har tänkt och sälja min kärra pga att jag kommer inte har garage länge och förvara den, jag har absolut inte tid och hålla på med den plus att jag måste har stenkoll på min eokonomi och måste därför ha en billigare bil i drift för att med denna man kan inte låtta bli och gasa.
Ni kan tror att min älskade bil har fått rost på vänstra sida tröskeln, och oljeläckage från nån packning vid turboröret. Jag är inte alls på humöret och laga nåt kan jag säga och jag har inte tid för det.
Ni kommer så småningom och se den på nån annons.
Jag får tacka alla för allmänt information, erfaranhet, trevliga och otrevliga kommentar hoppas att kanske i framtiden jag återvänder med nåt annat och kanske bättre. :D

Ni som är ansvariga kan ni låsa min tråd om ni vill men gärna efter den 1:a juni.
Stor tack till alla.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
Bilen ryker från motorn

Hej. Skulle starta bilen nu vid lunch och så[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Jag kollat upp en del. Original så tar Volvo[…]

740 som krånglar