AndreasC skrev:http://www.kattshopen.se/dressyr/dressy ... pp='avvisa'Men använder jag dessa medel på bilen så blir ju den kladdig?
Kan vara värt att prova.
Annars verkar det bra
/ed
Moderator: Moderatorer
AndreasC skrev:http://www.kattshopen.se/dressyr/dressy ... pp='avvisa'Men använder jag dessa medel på bilen så blir ju den kladdig?
Kan vara värt att prova.
AndreasC skrev:Lite kladd kan man stå ut med tills kattrumpan har fattat vinken :DSant :)
Brainded skrev:Jag inbillar mig att problemet med katter är störst med röda bilar! har bott med en granne som hade på tok för många katter och det var oftas bara den röda bilen de gick på oavsett hur de var parkerade.vet inte det?
/Anders
NCR skrev: En kompis hade problem med en katt som hela tiden gick in i hans hus (han är allergisk), klättrade på hans bil och sket i hans barns sandlåda på tomten. Sen fick sig katten serverat en tallrik med glykol, sen var det problemet ur världen. :???:Jävligt omoget gjort, och jävligt omoget att rekommendera.
bjorn_and skrev:Jag rekommenderade i och för sig inte nånting utan berättade bara vad som (enl honom) hade hänt.NCR skrev: En kompis hade problem med en katt som hela tiden gick in i hans hus (han är allergisk), klättrade på hans bil och sket i hans barns sandlåda på tomten. Sen fick sig katten serverat en tallrik med glykol, sen var det problemet ur världen. :???:Jävligt omoget gjort, och jävligt omoget att rekommendera.
Jag avhåller mig från att säga mer, annars spårar det nog ur.
/Björn
EvilEd skrev:Jag har inte provat på bil själv och vet inte vad dessa medel innehåller. Men jag har testat en sprej som jag inte kommer ihåg namnet på som var en citrussprej i svärmors trädgård och visst såg man katterna mer sällan. Om det berodde på sprejjen eller att vår Dansk/svenska gårdshund som jaga bort dom låter jag vara osagt.AndreasC skrev:Lite kladd kan man stå ut med tills kattrumpan har fattat vinken :DSant :)
Har du provat dessa medel?
I så fall, vilket/vilka rekommenderar du ? Finns ju några och välja på.
Dom skadar inte lacken hoppas jag?
/ed
NCR skrev:Så får man se till vilken smiley det är efter texten oxå tycker jag... En :???: säger mig att man inte gillade tilltaget, men jag kan ju tolka det fel... :roll:bjorn_and skrev:Jag rekommenderade i och för sig inte nånting utan berättade bara vad som (enl honom) hade hänt.NCR skrev: En kompis hade problem med en katt som hela tiden gick in i hans hus (han är allergisk), klättrade på hans bil och sket i hans barns sandlåda på tomten. Sen fick sig katten serverat en tallrik med glykol, sen var det problemet ur världen. :???:Jävligt omoget gjort, och jävligt omoget att rekommendera.
/Björn
Hade det varit jag hade jag bara skjutit den, mkt mer humant.
Addekarlsson skrev:Nej precis, jag tyckte det var dumt att göra på det sättet ja. Förstår inte hur det kan finnas utrymme för missförstånd eftersom jag, precis som du själv säger använde den smilyn.NCR skrev:Så får man se till vilken smiley det är efter texten oxå tycker jag... En :???: säger mig att man inte gillade tilltaget, men jag kan ju tolka det fel... :roll:bjorn_and skrev: Jävligt omoget gjort, och jävligt omoget att rekommendera.Jag rekommenderade i och för sig inte nånting utan berättade bara vad som (enl honom) hade hänt.
/Björn
Hade det varit jag hade jag bara skjutit den, mkt mer humant.
Men men, nog om detta nu, använd inte glykol på katten, det resulterar bara i trassel....
Over and out.
Mvh/ Adde
Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]