Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Tråkigt att höra :( Det viktigaste är att du inte är allvarligt skadad. Resten är bara en bil.

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Fyfan vad segt. Hatar folk som ska ligga och nosa en i arslet, då är det ju just sånt som händer. Man krockar när man måste stanna.
Min personliga åsikt är att det ska vara skottpengar på folk som ligger i ojämn hastighet på landsväg och såna som inte håller avståndet.
Skönt att du klarade dig bra i alla fall! Inte för inte man åker pansarvagn ;)
Användarvisningsbild
av MrSimson
här kommer lite bilder. Ser inte så illa ut men det är iaf 2 balkar som har gett med sig tyvärr...
Bild

Bild

Här ser ni händelseförloppet lite också...
Bild
Användarvisningsbild
av MrSimson
Forssen skrev:Fyfan va tråkigt, hoppas allt löser sig smidigt nu, hur fort körde personen bakom dig?
Jag vet faktiskt inte... borde inte gått så fort men jag vet inte... Det träffade så olämpligt det bara kan göra så därav dom stora skadorna, kändes inte som en jättesmäll tycker jag. enda förklaringen jag fick av honom var att han tittade åt ett annat håll :( Först trodde jag att det var nåt i drivlinan som hade gått sönder för han smällde in i mig precis när jag släppte upp kopplingen och var påväg därifrån. Jag vet att jag hann tänka "shit nu gick bakaxeln eller växellådan i bitar!" innan jag tittade i backspegeln och gick ut...
Användarvisningsbild
av Zell
Bra att ingen blev skadad!

Jag tycker själv det är irriterande med folk som sniffar i baken på en. Men jag har lärt mig det den hårda vägen. Körde som nybliven bilist med farsans V40 in i dragkroken på en merca. Inte ens ett märke på mercan, medan stötfångare/motorhuv på V40n var redigt intryckt...
Så sedan dess har jag lärt mig hålla avstånd :roll:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Flödar förgasare

Sker bara det i bland är det flottörvent[…]

Tror inte vi behöver en tråd om vad ba[…]

Ny Kartuppdatering

Då bör du ju ha passerat sådana g[…]