Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Ja det kan du ge dig på :wink: Klämde dit mina vita blinkers från GLTn så nu ser den helt annorlunda ut men en bild på det kommer senare. Lär förövrigt köpa nya då glaset är så ruttet på dom att det håller på att trilla av på ena sidan :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Fixade läckan i servot idag. Var en koppling med en rörbit på (gammalt hempul) som det blivit ett hål i lödningen på så jag lödde om den och skruvade dit.
Tätt ihelvete heller utan då läckte den mellan kopplingen och styrväxeln så efter att ha plockat isär skiten 3-4 gånger till och provat med någon gummipackning mellan som inte höll tätt kom "740gle88" till undsättning med en omgång kopparbrickor så nu är skiten tätt :lol:
Bild
Och därmed är den redo för ombesiktning och är som synes uppiffad med vita blinker som håller på att rasa i smådelar men är snyggare än dom gamla som också höll på att släppa och var fulla i torkad linolja och mossa
Användarvisningsbild
av päpplet
Då var pråmen stridsduglig ett år till :D Ombesiktad med andra ord
Användarvisningsbild
av Nexus
att jag har missat denna tråden :oops: kul läsning och kul projekt som börjar bli en stilig 745 nu 8)
Användarvisningsbild
av päpplet
och finare ska den bli :wink: Det är faktiskt hyfsat snyggt med en vit bil när den är ren och framför allt ROSTFRI :lol: Jag ska ta och fixa till dom få fläckarna som finns på den med bläster så den blir totalt rostfri och åka med den över vintern få se om jag kanske säljer iväg den och köper en amazon istället men det bär mej emot att sälja en bil som går både bra och är snål på bensin :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Här brukas backen inte speciellt ofta :wink:

Köpte nya lampor till instrumentbelysningen igår igen (rätt styrka den här gången :oops: ) och bytte ut lite diverse lamphållare som smält sönder. Fick byta den vid ljusknappen, stolsvärmen, askkoppsbelysningen och tejpa lite för elbakrutan. Är väl bara den i mittkonsollen som inte är bytt för den har då överlevt hittills utan att bli deformerad :roll:

Bytte plasten som sitter på sidan av förarstolen också och satte dit en med en skrotlåda istället. Bilder kommer...
Användarvisningsbild
av päpplet
fick en bumerang på posten som ramlade dit
Bild

Bild

215spänn på tradera :lol: Köpte dom egentligen till gltn men dom hamnar väl på bilen jag åker i till att börja med. Ser löjligt ut ner det inte sitter några bak så jag lär väl köpa ett par dit också.
Undrar om jag ska försöka leta rätt på ett par hela blinkersglas sen och skruva på som sitter kvar utan eltejp :roll:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Det är sänkt. Jag tog BE 2019 men f&ari[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]