Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Hej.

Detta lät intressant... Jag funderar på att köpa en anslutning till min iPhone 4. Kollade med Bilia och dom skulle typ ha 3500:- för USB/iPod kablagen (ca3900:- monterat o klart då dom har en drive just nu). Då går det att styra iPhonen med stereon.

Men om en Parrot har den funktionen för anslutning av USB & iPhone så är det ju helt klart intressant.. Vad kostar en sådan tingest?

Vad skulle ni satsa på i mitt fall? Jag har inte telefon eller blåtand i bilen för upplysning.
När det gäller blåtandstillbehör vill jag faktiskt inte rekommendera något till iphone...
Inte illa menat, men stabilitet vad gäller blåtand, är inte iphone:s/(apple:s) starka kort om jag uttrycker mej så..

Men för att ge ett rakt svar!, JA, det funkar med parrot/iphone, MEN !!! , du får vara med på att radera/synka om blåtands-anslutningen emellanåt!, (ganska ofta ! ) .
Varför en del iphones är känsligare än andra kan man bara spekulera i, men "crackade" iphones har klart oftare problem !!, uppdateringen som iphone/apple släppte i våras är en smärre katastrof avseende blåtand...
Div "appar" ställer såklart också till det emellanåt.

En kabelanslutning ( ja, parrot har en) funkar bättre, men är det i huvudsak ljudfilerna som är intressanta så kanske volvos kabel är det bästa alternativet då du utnyttjar volvoradions ljudinställningar /effekt !.
Tack för svaret :)

Blir nog ingen Parrot för min del då den är en lax dyrare med montering... Samt som du säger ang. iPhonens blåtandsuppkoppling.
Orginal är nog bättre i mitt fall.
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]