Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VS60
145pickup skrev:Nån som vet ifall det finns nå såna?
8) /M
Till vilken bil?
Finns det, det kan jag inte svara, utan det finns alternativ plocka ut din gamla och lämna till lakering firma för lakering. Vad det kostar vet jag inte, men man kan ringa och fråga.
Användarvisningsbild
av G-kraft
145pickup skrev:Nån som vet ifall det finns nå såna?
8) /M
Det finns de nya faclift modellerna för s60 och v70n som kom år 2006, inte själva stereon, men det finns en ram runt om stereon och kliman som finns i silver och trä,,,listerna är fastmonterade på instrumentbrädan och man kan nog inte få loss enbart listerna..
av 145pickup
Jag menar ju till en vanlig gammal hedlig stereo, ;P inte inbyggda. nån som vet vars man kan få tag i såna?
av Alminjo
G-kraft

får man fråga vad facelift inredning är? :?:
Användarvisningsbild
av G-kraft
Alminjo skrev:G-kraft

får man fråga vad facelift inredning är? :?:
Har en s60 årsm.02 och år 2004 kom s60 med mörkare inredning på Stereon, kliman, mätarhus, alla luftintag, el-hiss moduler, lampmodulen till föraren, vxl-knopp, damask, handbroms damask & handtag samt ram till vxl-knoppen, och luftintaget bak på ramerna..till samma färg som ramen dvs. benvit.

jag har bytt allt det till de nya modellerna ...på de äldre är de ljusgråa och de som kom år 2004 är mer svarta....tycker det är snyggare...
Användarvisningsbild
av Loner
G-kraft skrev:listerna är fastmonterade på instrumentbrädan och man kan nog inte få loss enbart listerna..
Har faktiskt sett lösa sådana lister.... :roll: vad man nu skall med dom till. dom ligger väl infällda?

/L
Användarvisningsbild
av G-kraft
Loner skrev:
G-kraft skrev:listerna är fastmonterade på instrumentbrädan och man kan nog inte få loss enbart listerna..
Har faktiskt sett lösa sådana lister.... :roll: vad man nu skall med dom till. dom ligger väl infällda?

/L
oki...man lär sig något nytt varje dag :D

Det är till EGR-ventilen. Har du kännt […]

Ja Vparts har generellt bra grejer. Jag kör […]

Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]

Ok tack för svaret. Kollade tändstiften […]