Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Denna lek går ut på att man betygsätter varandras bilar. Skala 1-10 där 1 är skrothög och 10 är finbil

Man betygsätter personen ovanför i denna tråd's bil.

altså, nästa person ska betygsätta min bil, och får själv ett betyg av person nummer tre osv
Användarvisningsbild
av Zell
Förutsätter inte det att du lägger in bilder på din bil som första inlägg då? Och nästa som betygsätter dig lägger in bilder på sin bil. Eller hur tänkte du nu?
Eller ska vi leta runt i forumet efter bilder, lite som en skattjakt samtidigt ;-//
Användarvisningsbild
av Ticken
Dåså.. Då är jag först att ge dig en stark trea.. Känns som att det är rätt så standard, inte så putsat och kanske så slutkört som motivation till betyget.

Har tyvärr inte nån vettig bild att lägga upp, så någon annan kan ju slänga upp en bild på sin bil.. :wink:

/Ticken
av llesrof
Asså... kan inte gamla svettiga Volvo 240, 740 och 940 vara utom tävlan? Man kan ju inte sätta negativa poäng, eller..?
Användarvisningsbild
av Fluffen
llesrof skrev:Asså... kan inte gamla svettiga Volvo 240, 740 och 940 vara utom tävlan? Man kan ju inte sätta negativa poäng, eller..?
Kan inte alla xc70, xc90, v70, s60, s80 mfl också gå utom tävlan, jag menar en vanlig volvo är ju inget att se, det går ju 20 på ett dussin... :wink:

Vad negativt allt ska va. :evil: Låter som en bra lek och det behövs för att liva upp forumet. :-)-)
Användarvisningsbild
av Dalmans
Okej, vi säger såhär.... Denna lek är för stylade/speciella bilar.... lägger man ut sin gamla farmors 360 i orginalutförande och tycker den är speciell eller stylad, så får man helt enkelt ta att nästa inlägg kommer bestå av siffran nummer ett!

Jag börjar med en bil som skulle få höga poäng av mig iallafall. Ford torino -71
Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Mycket förändringar och leken har knappt börjat :wink: Tycker att man mycket väl kan lägga upp bilder på egna /andras bilar, blir mer spännande så :)

Ger Forden en 6a.

Slänger upp en bild som jag tog idag..

Bild

/Kalle
Användarvisningsbild
av Zell
Är det en skrothög, så är det. Och då är det en 1:a.

Det blir 6,8 från mig. (Kan nog blivit mer om man sett lite mer)

Har också tagit en bild idag på Bettan.
Bild

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]