Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Zell
times change..
Det kanske var den enda kvar i sverige.. "den här ska vi ha bra betalt för" tänker Volvo =)
av rd350
På tiden det begav sig och dessa bilarna var nya,då fans en sats med hållare och filter till bilar som levererats utan. Tror det var bilar utan ac som inte hade filter, det var kanske en sån sats du fick pris på?
av *pettson*
rd350 skrev:På tiden det begav sig och dessa bilarna var nya,då fans en sats med hållare och filter till bilar som levererats utan. Tror det var bilar utan ac som inte hade filter, det var kanske en sån sats du fick pris på?
På T5 årsmodell 1994 med klimatanläggning var inte kupefilter standard. Men gick att få som tillval.
Användarvisningsbild
av Zell
Möjligt, som jag förstått det är det inte standard med kupéfilter på någon 85x? Tycker det påpekas om att den saknar filter t.ex. i och med att förångaren kläggar igen/rostar sönder dels p.g.a skit utifrån.

Fast det ligger nåt i det ni säger om AC, för när jag hörde av mig till dem för två veckor sedan då ringde han upp mig och undrade om jag hade AC eller ECC...

Men men, delen de hittade på mitt regnr såldes inte längre och den andra var för dyr, så jag införskaffar det annorstädes.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
24/9-09 betalade jag 209kr för filterhållaren och 360kr för själva filtret.

/Kalle
av egerskog
Hm jag köpte en hållare på rejmes i norrköping ~ 5 veckor sedan den gick på 200-250 det låter som du fick ett pris på filter och hållare.

850-97 med ac utan filter org
Köra EX90 med släp

Vikten påverkar nästan inte alls. Det &[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Sådana här meddelanden dyker det upp v&[…]

Eftermontera kupevärmare

Frågeställaren hade årsmodell 201[…]

Nästa elbil från Volvo?

På senaste bilden (där man ser ex60 […]