Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvoyamha
Nu mins jag inte vad var hittada dessa men ´jag köpte fel en gång så jag tror jag har dessa ''usa'' gammla liggandes någon stanns xD
av volvodiesel
kopior duger. och begagnade eller nya kvittar bara dom inte är för sol blekta... nej har inte hört med volvo än.
:volvoyamaha: okej. du kan väll höra av dig om di hittar dom eller kommer på vart du köpte dom tack å bock :)
av volvoyamha
Hittat spår efter dom alla dall 8) :lol: Kartongen sedan dom var ny :P men inte lyktorna än -.- :roll: åk till en volvo handlar och hör fall dom ut gått, om det är fallet så kan jag höra med några amreikare som själv kör gammel volvo :) så kan dom kanske fixa fram något.
av Henke3
volvoyamha skrev:Hittat spår efter dom alla dall 8) :lol: Kartongen sedan dom var ny :P men inte lyktorna än -.- :roll: åk till en volvo handlar och hör fall dom ut gått, om det är fallet så kan jag höra med några amreikare som själv kör gammel volvo :) så kan dom kanske fixa fram något.
Som jag skrev tidigare, de har utgått förutom glas vänster sida som finns på GCP som hanterar alla gammel Volvo delar
av volvodiesel
haha okej volvoyamaha :wink:
åfan. har själv hittat en annan sida än gcp, som sålde glaset men bara vänster??? varför gör dom så ?:-/
av Henke3
volvodiesel skrev:haha okej volvoyamaha :wink:
åfan. har själv hittat en annan sida än gcp, som sålde glaset men bara vänster??? varför gör dom så ?:-/
Vad menar du?
Det finns alltså bara vänsterglas kvar att köpa om det är original du vill ha.
GCP säljer alltså original volvodelar för Volvo Parts till gamla volvobilar.
De beställs hos din volvo handlare som vanligt.
Den andra siten du hittade säljer väl oxå bara originalglas och då är det som sagt
bara vänster som finns.
av PeterR
Hmmmmmmm..vet att jag har ett sånt glas liggandes nånstans,,, undra bara var,,tror t.o.m att d e nytt.
Ska kolla på måndag.

Connected Safety använder bilens inbyggda SI[…]

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ingen framgång med blinkdosan, men ja testad[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240

Står det 10° så ska det ställ[…]