Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Media
hansjkpg skrev:Hej Media ! köper du ett comviq kontantkort är det stort kort som du bara stoppar in i skuffen
Hej! Är de bara 16 k i minnet då?
av hansjkpg
Media skrev:
hansjkpg skrev:Hej Media ! köper du ett comviq kontantkort är det stort kort som du bara stoppar in i skuffen
Hej! Är de bara 16 k i minnet då?
spelar ingen roll vad dom är i för "storlek", för mig var det bara att stoppa i den direkt , då hade jag provat 2 olika kort från telia innan samt ett från 3 + några andra gamla . bara det är comviq s kort , lycka till Hasse
av domenik
Telefonproblem Det visar sig nödsamtal ibland och ibland inte och det låter i högtalarna när man klickar på knapparna för telefon. och då går det ej att justera ljudanläggningen från ratten jag hoppas att jag får svar :)
av xtsy
Tror mera på att det kan var knas med med telefonen.
Telias Simkort är kombinerade GSM/3G så att där skall det kvitta vad du har för kort.
Tele2 kort är antingen gsm eller 3g, har den serienr 41 i det långa kortnr som står på Sim är det 3G, Står det 40 är det ett GSM.

Samt på Comviq kort är det som standar att det är Gsmkort, om inte annat anges på kortet..
Observera att Tele2kort är endast för abonnemang och att Comvig är endast kontantkort.
Hoppas det var till nån nytta iaf.

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]

Laddbox

Jag köpte en begagnad Cetek Njord, hade redan[…]