Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
V70BiFuel03 skrev: Transformers (mycket tacksam om man har ett just surround system hemma)
Bilden på Bluray va inte dålig heller :-)-)
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Apropå Transformers....23 juni släpps uppföljaren i USA... Transformers: Revenge of the Fallen. Ska bli skoj när den släpps på DVD (& Blueray för de som ha en sådan spelare :wink: ).
Användarvisningsbild
av Severin
V70BiFuel03 skrev:Apropå Transformers....23 juni släpps uppföljaren i USA... Transformers: Revenge of the Fallen. Ska bli skoj när den släpps på DVD (& Blueray för de som ha en sådan spelare :wink: ).
Dator :wink:
av vedhuggarn
Jag tycker att film som filmatiserar något som har hänt är bäst! Helst av allt vill jag ha filmer som utspelas på 30-talet och maffian. Jag tycker även om regissörer som Tarantio och Clint Eastwood. Älskar Clint! :D Hans filmer blir bäst när han själv får regissera och spela huvudrollen själv! Mumma! :D
Användarvisningsbild
av gundj
Dust to Glory, om man gillar ökenrace.
Användarvisningsbild
av Ticken
Om man gillar ökenrace.. Mad Max! Så jäääävla coolt.. !

Men det var inte det jag tänkte på egentligen, AVATAR. Hur många har sett den? Fy fan vad coolt det var att kolla på den på 3D tycker jag.
Sen vet jag inte om filmen var skitbra eller om det bara var grymt att se på 3D.. Minns iaf att innan filmen började så var det ett animerat katthuvud som typ hoppade du skärmen på reklamen..
Typ halva salongen ryggade bakåt :p

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Har missat den här tråden. Är personligen en bioälskare av rang, men missade till mitt stora förtret årets filmfestival i stockholm pga plugg.

Filmfestivaler överlag gillar jag! Varit på ett par finska, en rysk och så förstås stockholms några år :) Gillar independentrullar, var stammis på såväl bio sture som zita när jag bodde nära nog.

Det är nåt speciellt med bio, går definitivt inte att toppa hemma i soffan.

3d-film har jag dock inte stiftat bekantskap ännu med :o
Användarvisningsbild
av Ticken
crumpets, om du inte gått på 3D bio så tycker jag verkligen att du ska göra det - om inte bara för upplevensens skull!

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Har klurat på att se nån faktiskt men det har bara inte gått nån som lockat tillräckligt ännu :) Det tar emot så förbannat att betala dem 150 spänn för en biobiljett men man får väl svälja stoltheten och ta det för att få prova i alla fall :)
Användarvisningsbild
av Ticken
Tänkte att jag var tvungen att återuppliva denna tråd :)

Är det någon som sett bioaktuella Inceptions?

Bra/Dålig?

/Ticken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Volvo V50 "Mr White"

Nya läder damasken med R-Design knoppen monte[…]

Det gällde en V90 MY18 köpt 2019. Den se[…]

P-Sensorer inre främre