Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tänkte just om det har något att göra med de 2 olika pluggarna, Japan resp Europa.?

Ser nu i monteringsanvisningen att skruvar ska ingå, men det saknas som sagt.. Säkert har de ej i lager alltså dröjer det 2 veckor innan jag får tid att montera ljusen :(

Nåja desto mer tid över till handbromsen i helgen :wink: , kanske man lackar grillen svart också :) Det blir en sväng till Biltema imorgon

/Kalle
Användarvisningsbild
av Dalmans
Ticken: måste erkänna, jag är fast i lamp-träsket jag med. Dimljus är beställda och ligger på min lokale volvohandlare och väntar på att jag ska ha råd med dem, impulsbeställning när jag bara skulle ha färg till min vinge :)

Perfekt nu när Kalle ska till att eftermontera just det kittet, väntar med spänning hur det ska gå :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Låter bra det :)

Tackar :P

Då ska jag inte montera fel relä :wink: Man skulle kunna kombinera det så att det även lyser tillsammans med helljuset samt övriga lägen :wink:

Tror dimljus är standard på turbomodellerna :twisted:

Till dagens övningar. Har varit på Volvo när jag hade vägarna förbi, givetvis glömde jag grejerna hemma.. Han letade upp dimljuspaketet på datorn men hittade inte att skruvar ska ingå i den. Men han tyckte jag skulle ta med mig alltihop dit så vi får gå igenom det. Blir alltså på måndag :(

Imorgon blir det broms-mek :-DD

/Kalle
Användarvisningsbild
av eccy243
Om du nu får för dig att köra runt med dimljus och p-ljus, och sen ska ställa ifrån dig bilen. Tänk då på att både p-ljus+dimljus förblir påslagna tills du vrider av vredet!

Sorry men jag skulle citera ett stycke men klickade på ändra så en del av ditt inlägg försvann

Severin
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 91

Hej Jag har en Volvo S80 2005 med problemet att v[…]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]