Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jill
Ticken skrev:Aj Aj.. Blir å ta isär snurran va?

/Ticken
Jo helt klart ... riktigt surt ...
Användarvisningsbild
av Jill
Ticken skrev:Hur går det med raketen?

/Ticken
Den står stilla tyvärr ... Har precis dragit igång ett rekondföretag, så vi kan inte(har inte råd) börja rota i det ...
Hoppas kunna ta tag i det till hösten! :D
Användarvisningsbild
av Ticken
Ah där ser man, synd att ni inte grejjar i Sthlms län. Annars så hade jag nog jobb åt er :)
Men annars, lycka till med allt!

/Ticken
Användarvisningsbild
av Jill
Dieselsmurfe skrev:Hoppas att det inte blir allt för mycket problem med räcern.
Det hoppas inte jag heller .. Gubben har semester nu, får se om vi hittar på nåt o öppnar upp den...
Ticken skrev:Ah där ser man, synd att ni inte grejjar i Sthlms län. Annars så hade jag nog jobb åt er :)
Men annars, lycka till med allt!

/Ticken
Tack!
Du får semestra ner till Skåne ;) hehe...
Användarvisningsbild
av Ticken
:p ja varför inte, jag är rätt så ofta där nere ändå. hälsar på folk och så, kör ni solfilmsjobb också?

Visseligen lite OT från er bil, men hur ligger ni till prismässigt på en sedan 940? Du kan svara via PM om du inte vill ta det här :wink:

/Ticken
Användarvisningsbild
av Jill
Ticken skrev::p ja varför inte, jag är rätt så ofta där nere ändå. hälsar på folk och så, kör ni solfilmsjobb också?

Visseligen lite OT från er bil, men hur ligger ni till prismässigt på en sedan 940? Du kan svara via PM om du inte vill ta det här :wink:

/Ticken
Jag svarar via PM så slipper vi en massa OT :wink:
Användarvisningsbild
av Jill
Kan uppdatera med en lite bild som är förklarande ;)

Alla FYRA... hehe

Bild

Motorn är ihop och små detaljer kvar. Därav mappning som vi sparar pengar till...
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]