- sön 14 maj 2006, 00:02
Slappna av lite annars får du problem med blodtrycket!
Anledningen att folk skojar är kanske för att latmaskar som dig (som t.o.m har skrivit på TRE olika forum utan att få tummen ur och tagit reda på nån information åt sig själv) förväntar sig att vi har betalt för att svara på alla frågor folk har. Tyvärr grabben så har vi inte det så ägnade du lika mkt energi åt att ringa runt som att gapa och skrika här så hade du redan haft svaret på din egen fråga.
Soldier skrev:Men för helvete !!! :twisted:
Här försöker man få tips om bra firmor av folk, så kommer massa lustigkurrar å spammar sönder tråden med sånt här skit.
Fattar väl själv att jag kan bläddra i gula sidorna m.m., men det säger väl ingenting om hur bra firman är, eller hur billiga dom är ?
Jag har ingen lust att ringa runt alla firmorna i Stockholmsområdet.
Det är väl det som är vitsen med ett sånt här forum, att ta del av varandras erfarenheter???
Jag ställde denna fråga på 3 olika volvoforum, och här är det enda stället jag inte fått seriösa svar.
Är det så här ni vill ha det ?
Hur skulle ni vilja att få varje fråga ni ställer besvarad med: "Ring Volvo" ??
Sluta sabba denna tråd.
Jag vill veta om någon här har erfarenhet av någon billig & bra firma i Stockholmsområdet, som kan lämna en rekommendation.
D.v.s. om någon här har lämnat in sin AC på en firma, och vet att dom är billiga och bra.
(Behöver fortfarande fler tips än dom jag redan fått från andra volvoforum.)
Ni andra kan väl spamma på Lunarstorm istället. :!:
För här har ni inte gjort nån nytta iallafall.
Slappna av lite annars får du problem med blodtrycket!
Anledningen att folk skojar är kanske för att latmaskar som dig (som t.o.m har skrivit på TRE olika forum utan att få tummen ur och tagit reda på nån information åt sig själv) förväntar sig att vi har betalt för att svara på alla frågor folk har. Tyvärr grabben så har vi inte det så ägnade du lika mkt energi åt att ringa runt som att gapa och skrika här så hade du redan haft svaret på din egen fråga.
Mazda CX-5 Optimum -15
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky