Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

den ENDA effekt jag kan tänka mig att produkten ifråga kan ha som faktiskt kan ge lägre förbrukning är att den begränsar flödet in i motorn - dvs som pluggen på min gamla Puch moped - får man lägre effekt så borde man få lägre förbrukning.

-för övrigt hyser jag STOR skepsis mot dom som kommenterar tråden med positiva inlägg
- men inte har gjort något annat inlägg i forumen ö.h.t.
http://www.wired.com/gadgetlab/2007/11/10-awesome-gadg/
/emwtur
Bara för att jag har valt att skaffa mej en egen åsikt i frågan och inte gå efter andra innan jag uttala mej anses alltså som en bluff på denna sida. Och hur många av ni som är negativa har verkligen provar på prudukten?? Kan bland alla inlägg bara finna en eller högst två så ni andra svamlar alltså. Nä...skaffa er en egen King fule saver och uttala er sedan så ni vet vad ni prata om.
Då kanske vi kan ordna ett test där du ställer upp med en av dina bilar? Någon härifrån kör den en bestämd sträcka, sen monterar vi ur fuel savern och kör samma sträcka?
Inte så tillförlitligt, men med de stora bränslereduceringarna som ni påstår så lär det ju ge en rejäl fingervisning iaf... :roll:

Bluff & båg är vad det här är.
Brainy skrev:Då kanske vi kan ordna ett test där du ställer upp med en av dina bilar? Någon härifrån kör den en bestämd sträcka, sen monterar vi ur fuel savern och kör samma sträcka?
Inte så tillförlitligt, men med de stora bränslereduceringarna som ni påstår så lär det ju ge en rejäl fingervisning iaf... :roll:

Bluff & båg är vad det här är.

När testade du denna produkt? Kan säga utan att känna dej att du tillhör dom som yttra sej utan att ha testat. Drar mej ur detta forum då det bara finns en massa snack å ingen verkstad.
Jag tycker det var ett bra förslag Brainy gav dig och du har ju allt att vinna på att ställa upp om den funkar så bra som du påstår. :roll:
Sen när vi ser att den funkar så bra som du säger så kanske vi kan få ett bra forumserbjudande?
Senast redigerad av 1 Fluffen, redigerad totalt 0 gånger.
Jag skulle inte bli förvånad om det är samma man som säljer denna pryl som försökte lura på oss dom där "superpillerna" som jag testade en sommar för några år sen och som visade sej bara vara NOLL.

STORT LURENDREJERI :-O)

Men den skulle inte förvåna mej om dom drar in massor av stålar på dessa produkter.

Undrar vad KO skulle säga om dom undersökte detta, synd att Sverker har slutat med sitt Plus ?:-/
av *pettson*
Om jag får 100 piller tillsända till mej kommer jag GARANTERAT att ha sänkt min bränsleförbrukning med 50%.
Om jag får en sån där vindsnurra tillsänd till mej kommer jag GARANTERAT att ha sänkt min förbrukning likväl där med 50%.
Metoden är lite o ortodox men den fungerar utan knussel på alla bilar.

Först tar man pillren och lägger dom i en tajt påse. Förseglar den med bra tejp. Tar sen samma tejp och lägger påsen under gaspedalen. VIPS begränsat gasutslag ger garanterat mindre utsläpp och mindre förbrukning i vilken test som helst. Ni kan spara mera genom att göra pedalen mera begränsad.

Gällande vindsnurran så tar man även den. Knölar till kartong med innehåll så att den får rum under pedalen. Sätt fast med tejp. Den gör samma effekt som en påse piller.

Fungerar vinter som sommar. Som Glenning skulle sagt: TUMMEN UPP!

I övrigt fungerar det lika bra som det nu gjorde på Willys häromdagen när jag var inne och småhandlade. Jag var tvungen att fotografera för att nån skulle tro mej. :-)-)
Nån som ser ett problem?..Skylten gäller vattenmelon..Och nej.. bilden är faktiskt inte redigerad.

Bild
asa hur har du gjort för att jämföra förbrukning?
Själv tror jag heller inte heller på produkter som utlovar mer effekt och lägre förbrukning utan att ha sett några opartiska tester.
"Testa själv"... Ja det kan man ju göra men för att kunna göra ett bra test får man ju lägga ner en del tid och pengar. Sen har man ju en del produkter att testa. KFS är ju långt ifrån ensamt mirakelmedel.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Håller tummarna.... En granne hade på […]