Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Tackar allihop, kul att ni gillart, fattas bara R-front som ska lackas likadant, R-vinge som läppen ska lackas i silver me ist för svart samt sänkning :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
måste krypa till korsett och säga att det såg ju inte så jäkla dumt ut måste bero på bilens färg :oops:
Sen är jag lite avensjuk på dina vindavisare. 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:måste krypa till korsett och säga att det såg ju inte så jäkla dumt ut måste bero på bilens färg :oops:
Sen är jag lite avensjuk på dina vindavisare. 8)
:D Ja de vart ju ganska bra faktiskt, de gör ju mycket att bilen e mörk så man kunde lacka underdelen i silver, nån annan färg hade nog inte underdelen gått o lacka i utan att de skulle se skapligt ut... Hoppas bara de inte ska släppa allt för snart så man hinner åka me de genom denna sommar iaf :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Ny synns hon i mörkret när man kör :) O så ser man lite mer själv me, har vart flera gånger att man nästan kört på rådjur bara för att man inte ser ett skit... Så de va väl dags o dra på lite mer ljus :) Va ute o testa lite igår o de e en stor skillnad mot förut...
Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
Nu ser hon ljuset i slutet av tunneln :)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:bara 2 lampor? Det är ju lag på ha 3 st på 70 serien :wink:
har ni så mörkt nere i motala?
Testa bara så de funkar bra... För de funka inte alls förra gången ja koppla...Nu funkar de o ska på 3 st... Samt Xenon konverteras...
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 52
740 som krånglar

På årsmodell -88B lyser aldrig mil[…]

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]