Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gnestakalle
En liten anekdot.

Detta tilldrog sig på 80-talet i Stockholm.

En taxichaffis fick vid 2-tiden på natten in 4 st lindrigt nyktra Göteborgare i bilen. Chauffören hann knappt starta färden innan hans passagerare började med det klassiska skämtet om att Göteborg minsann var Sveriges framsida. Det var väl inget som chauffören normalt brydde sig om, det är ju bara ett skämt. Men när hans passagerare hållit på i fem minuter utan uppehåll så tyckte väl chaffisen att nu fick det vara nog. Med undrande röst sa han: "De e en sak ja inte fattar grabbar". "Ja va då då", sa en av Göteborgarna. "Jo", sa chaffisen, " de e hur moder Svea med den framsidan kan ha en så snygg häck"

Jag var chaffisen, och det vart tyst i bilen sen.

Mvh GK
av Larzan
Dagens garv fick jag i alla fall.

Satte upp denna skylt på en kollegas bil lite i smyg på förmiddagen då jag visste att han skulle sluta tidigt sista dagen innan semester.
Trodde dock att den skulle upptäckas innan avfärd med ett litet skratt, som semesterpresent.
Dock så gick planen igenom och redan utanför grindarna i cirkulationsplatsen hörs första lastbilshornet. *Tuuut-Tuuuut-Tuuuut-tuut-Tuuuuuu*
Och skrattattacken hos mig är i full gång, viker mig dubbelt.

Chefen kommer förbi strax efter, som sett skylten tidigare på parkeringen, frågar hur det gick, jag förklarar och nu är vi snart två som skrattar så tårarna rinner.
Chefen får en snilleblixt ringer upp kollegan för att önska en skön semester.
Svaret dröjer inte länge, *Faan vad folk tutar, vad är det som händer...* Vi kiknar men försöker hålla oss för skratt så gott det går.

*Nu tutar polisen på mig också, får väl köra in till kanten...* Dröjer någon minut så hörs ett tydligt *Faaan, HAHAHAHAHAAH, Den var bra"

Vad gör man inte för att få sig ett gott skratt
Bild
av Cicaro
Den gillar vi :-D
av *pettson*
I en vägkorsning nånstans i sverige så hände det sej inte bättre än att två bilar krockade. I den ena bilen satt två bögar. Den ena av bögarna sprang fram till den andra bilen snabbt som ögat för att fråga hur det gick med dom i den bilen. Föraren av den bilen var riktigt arg och skrek: KYSS MEJ I RÖVEN! Förmodligen skrek han mera saker men ingen hörde det..
Bögen tvärvände direkt och sprang tillbaka till sin bil med armar och händer viftandes som bara den feminina halvan av ett sånt par kan göra...
Han slet upp dörren till deras bil och sa upphetsat..: HAN VILL GÖRA UPP I GODO!! :D
Användarvisningsbild
av vetten
Ja och vad svårt det va....... ?:-/ men dom klarade det nästan utan tolk :-O)

Stackars dom två :roll:
Användarvisningsbild
av C.W.
men herre guuuuud....
vad lär dom sig i skolan nuförtiden?
(S)
Användarvisningsbild
av Scania
Knut hade fått jobb i en pub och det var hans första dag på jobbet. Chefen
förklarade:

- Du blandar bara drinkarna kunderna ber om. Ja, och så var det en sak
till:

- Två dövstumma bröder kommer i kväll. När de pekar tummen upp betyder det
att de skall ha ett glas Jägermeister. Pekar de tummen ner skall de ha ett
glas vodka.

På kvällen kom de dövstumma bröderna. De beställer både Jägermeister och
vodka och allt gick väldigt bra.

Plötsligt börjar bröderna sitta still med öppen mun och så satt de länge.
Knut blev lite ängslig och ringde chefen.

- De två dövstumma är här och sitter tätt ihop och bara gapar, så har de
suttit länge. Skall jag ringa efter ambulans? frågade Knut ängsligt.

- Hur mycket har dom druckit? frågade chefen.

- Sju Jägermeister och fyra vodka var, svarade Knut.

- Åh ja, sa chefen. Då sitter de bara och sjunger.
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 199

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]