- tis 13 jul 2010, 10:07
#426859
Det var på pumpen, hos Statoil.
Det var ekstremt eco, bare for å teste hvor langt nede man kunne komme. Ingen forbikjøringer og "egg" under pedalen.
Men kan si at det for det meste ligger på 0.65-0.67 på langkjøring.
Under semestern nu ligger jeg langt over. :mrgreen: Har lov å kjøre hurtig på veiene rundt her, og utnytter det til fulle.
I dag ble forbruket oppmålt på pumpe 0.9445 liter mil på 475 km, motorveiskjøring(Tyskland).
Kan legge til at den lå mellom 10.4-10.9 på ferddatorn i jevnt 160 km/h, noe jeg er meget godt fornøyd med.
Forøvrig ligger den fjellstøtt på veien i høye hastigheter(XC60 m.Four-c).
Twendor
Det var ekstremt eco, bare for å teste hvor langt nede man kunne komme. Ingen forbikjøringer og "egg" under pedalen.
Men kan si at det for det meste ligger på 0.65-0.67 på langkjøring.
Under semestern nu ligger jeg langt over. :mrgreen: Har lov å kjøre hurtig på veiene rundt her, og utnytter det til fulle.
I dag ble forbruket oppmålt på pumpe 0.9445 liter mil på 475 km, motorveiskjøring(Tyskland).
Kan legge til at den lå mellom 10.4-10.9 på ferddatorn i jevnt 160 km/h, noe jeg er meget godt fornøyd med.
Forøvrig ligger den fjellstøtt på veien i høye hastigheter(XC60 m.Four-c).
Twendor
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.