- sön 04 jul 2010, 14:29
Hej!
Har funderat lite eftersom jag tänkte behålla denna bil lite längre än jag brukar. Vad jag har funderat på är vad som kan tänkas / förmodligen går sönder. Alltså allt utanför normal service. Har inte hittat nån liknande tråd ännu men man skulle kunna ha en sådan tråd, kanske denna som referens. Det man fyller i är modell / år och vad man reparerat / bytt ut upp tills nu. Även om man inte ägt bilen hela tiden och inte vet vad som kan ha bytts ut innan man köpte den så tror jag att det ändå är till stor hjälp. Då börjar jag då:
S60 2.5T automat
11600 mil (ägd av mig sedan 3000 mil)
Handbromsbackar (delat sig)
Vänster strålkastartorkare
B4 lock automatlåda
Uppgradering automatlåda
Sköljning automatlåda
Vänster backspegellock (lossnade under färd)
Tror det var allt.
/Håkan
Har funderat lite eftersom jag tänkte behålla denna bil lite längre än jag brukar. Vad jag har funderat på är vad som kan tänkas / förmodligen går sönder. Alltså allt utanför normal service. Har inte hittat nån liknande tråd ännu men man skulle kunna ha en sådan tråd, kanske denna som referens. Det man fyller i är modell / år och vad man reparerat / bytt ut upp tills nu. Även om man inte ägt bilen hela tiden och inte vet vad som kan ha bytts ut innan man köpte den så tror jag att det ändå är till stor hjälp. Då börjar jag då:
S60 2.5T automat
11600 mil (ägd av mig sedan 3000 mil)
Handbromsbackar (delat sig)
Vänster strålkastartorkare
B4 lock automatlåda
Uppgradering automatlåda
Sköljning automatlåda
Vänster backspegellock (lossnade under färd)
Tror det var allt.
/Håkan
XC60 AWD D4 Momentum BE II vinterpaket 2014 Njuter
V70 2.5FT 2010 Såld
S60 2.5T 2005 Såld
S60 2.4 2002 Såld
V70 2.5FT 2010 Såld
S60 2.5T 2005 Såld
S60 2.4 2002 Såld
Kjører s 60 2.0 turbo 2002 mod gått 102.000km!Import fra tyskland,bilen er gjort lite med !fungerer bra og er fantastisk god og kjøre,men det vet dere jo alle!! :D
- By bönan