Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av Stimo
Jag skulle vilja tona min bakrutor på min V50 men har verken kunskap eller tid att göra de själv. Någon som vet någon som gör de bra och billigt i Göteborgs trakten? Företag eller privatperson spelar ingen roll.
Användarvisningsbild
av opA
Göteborgs Solfilmsmontage / Dartzfilm i Mölndal gör det snabbt, billigt och jäkligt grymt blir det.

http://www.solfilmsmontage.se/

Tonade 5 rutor förra året ( på midsommarafton hade dom öppet för mig :P ) och i onsdags förra veckan var jag tillbaka igen på samma ställe för toning av dom främre sidorutorna.. allting blir perfekt gjort och jäkligt sjysta snubbar.

Maila dom och beger prisoffert.. dom brukar kunna fixa fram ett bra pris om du begär det. Daniel är de som brukar svara på mailen och svarar snabbt och smidigt.

Bilder efter toningen i onsdags:
Bild

5 bakre rutor förra året tonade i mörkast och främre förra onsdagen i näst mörkst ( kan inte %-satsen ). Ser lite ljusmörkt ut på bilden men är p.g.a solen lyser rätt in i bilen från höger :)
av jaxelsson
opA, vad fick du för pris på din bil?.. har också V50 med fundering på toning 8)
Användarvisningsbild
av opA
jaxelsson skrev:opA, vad fick du för pris på din bil?.. har också V50 med fundering på toning 8)
2000 någonting... men då var de något erbjudande dom hade när jag var där förra året.. just nu vet jag inte vad dom tar :mrgreen:

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]

Amerikanare är de största exponenterna[…]