Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
kez_style skrev:WOW :shock: KLART den snyggaste 850 jag sett och jag gillar villan på en av de första bilderna :D
Man tackar så hjärtligt... :D :D

Whisky skrev:Normalt gillar jag inte kjolpaket... Men jag har sagt det förr och jag säger det igen... På 850 sitter kjolen som en smäck!!! Jäkligt snyggt!

P.S. Roligt att se några lekarbilder med V70 AWD:n... Med takbox på! :lol:
Tackar tackar.. :D :D Klart det är skoj att leka med AWDn :lol: :lol: Takbox är kanske inte det snyggaste tillbehör som finns men ju den här modellen är ju hästlängder snyggare än många andra. Slimmad och följer bilens linjer.. :D :D
Användarvisningsbild
av Fastmoving?
VolvoForLife skrev:
Fastmoving? skrev:Hmm, isvägen ut mot Sandön?
Japp, det stämmer..
Tänkte väl det, var ut till Junkön måndag förra veckan, så jag tyckte jag kände igen omgivningen...

Såg vissa möjligheter till roliga stunder på de där vägarna... :wink:
av S.t.r.a.n.D
Fastmoving? skrev:
VolvoForLife skrev:
Fastmoving? skrev:Hmm, isvägen ut mot Sandön?
Japp, det stämmer..
Tänkte väl det, var ut till Junkön måndag förra veckan, så jag tyckte jag kände igen omgivningen...

Såg vissa möjligheter till roliga stunder på de där vägarna... :wink:
Jaa, där kan man tillbringa många fina stunder.. :D :D Enda nackdelen är ju att man har Felhjulsdrift, det var mycket roligare förr när man körde 740..
av Jeppe.R
Mycket grymmm 850....
av S.t.r.a.n.D
Lite nya bilder från igårkväll. Ojoj vad fint att äntligen fått byta till sommardäck...

Bild

Bild

Bild

Ojoj, man fick tydligen inte länka direkt till bilderna..

Men klicka här så syns alla bilder. Dom 3 sista är dom nyaste.
http://www.garaget.org/?car=9052
Senast redigerad av 2 S.t.r.a.n.D, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Äntligen en volvo igen!
Snygg kärra helt klart.
Men måste ge en eloge till fotografen. Mycket snygga bilder speciellt nattbilderna. Som gammal amatörfotograf som sadlat om till kameratekniker var det mycket kul att se så fina bilder.

Sen gillade jag uttrycket felhjulsdrift. Betyder ju att jag har rätthjulsdrift på min kärra...

/MK
av S.t.r.a.n.D
Äntligen en volvo igen! skrev:Snygg kärra helt klart.
Men måste ge en eloge till fotografen. Mycket snygga bilder speciellt nattbilderna. Som gammal amatörfotograf som sadlat om till kameratekniker var det mycket kul att se så fina bilder.

Sen gillade jag uttrycket felhjulsdrift. Betyder ju att jag har rätthjulsdrift på min kärra...

/MK
Tackar tackar. Kul att höra när nån gillar bilderna.
Intresset att fota har stigit ganska enormt senaste åren. Gillar det riktigt mycket. Men har inte haft råd till någon superkamera än.

Efter att ha kört 740 i två år så känns det som felhjulsdrift att köra 850. Saknar gammelbilen lite under vintern faktiskt. :D
Användarvisningsbild
av Äntligen en volvo igen!
Tjaba igen

Det är inte kameran som gör bilden! Uppenbaligen.
Men man blir ännu mer imponerad med tanke på att en Cybershot P200 inte hör till de dyrare kamerorna.
Lägg till att du använder exponeringstider på upp till flera sekunder... bra gjort.

/MK
meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]