Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

om det inte finns så gör en själv, vilket tryckeri som helst borde väl kunna ordna det, men har sett många stylade bilar som har ett litet klistermärke som nummerplåt.

fast då det inte är trafikverket som står för dessa blir det väl dryga böter av farbror blå och tråkiga nedslag av SBP.
Så som lovat så har jag nu städat å tvättat/vaxat bilen 8) Efter 1302kr och 7 timmars slit så e hon redo :-)-)
[Skillnaden syns inte så bra men e ENORM] Ps mobilkamera

Bilder :-)-) :mrgreen: :D
Bild
Bild
Bild
Bild

Va tycks?

Och för skojs skull så slänger jag in en av de första bildarna som jag la upp på bilen här hänt lite sen då? :lol:

Bild
Din bil ser kanonbra ut! Däremot behövs det nått i fronten om du frågar mig :).. kom ihåg att detta är mitt tycke men nå andra framlysen typ blackrim och ramen på grillen i samma färg som kärran skulle lyfta detta till en helt ny nivå :).. men som sagt misstolka inte, bilen ser kanon ut med det där paketet! bra jobbat!

Mvh
kendough skrev:ångrade mig direkt angående grillen.. me blackrim skulle den passa kanon om du väljer att inte lacka listerna på dörrarna ;)

Tackar ja det ska fixas lite mera men inte nu de närmast månaden åker på semester men nya fälgar å sånt kommer å lampor^^
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 135

Tack! Men om inte "toe-in" bak är[…]

Vilken mjukvara har ni?

Krypkörning blev ibockad för mig vid upp[…]

Kan inte skicka planerade rutter i Google maps fr&[…]

V70 D3 2016 bra köp?